دستاوردهای دانش‌بنیان‌های سازمان میادین در راستای شعار سال رهبری است

رئیس کمیسیون ویژه آب و مناطق کم‌برخوردار شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: دستاوردهای دو شرکت دانش‌بنیان مورد حمایت سازمان میادین میوه و تره‌بار و ساماندهی مشاغل شهری شهرداری، در راستای نامگذاری سال ۱۴۰۱ از سوی رهبر معظم انقلاب اسلامی (مدظله‌العالی) بسیار پسندیده است.

مجید نادرالاصلی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، در خصوص یازدهمین نمایشگاه جامع مدیریت شهری، اظهار کرد: در یازدهمین نمایشگاه جامع مدیریت شهری (خدمات شهری)، پنجمین نمایشگاه تخصصی حمل‌ونقل و ترانزیت و دوازدهمین نمایشگاه تخصصی تجهیزات ایمنی و حفاظت دستاوردهای نوین حوزه‌های مربوطه برای بازدید علاقه‌مندان ارائه و معرفی شد.

وی افزود: در بازدید از غرفه سازمان میادین میوه و تره‌بار و ساماندهی مشاغل شهری شهرداری اصفهان با دستاوردهای دو شرکت دانش‌بنیان مورد حمایت این سازمان آشنا شدم که با توجه به نام‌گذاری سال ۱۴۰۱ از سوی مقام معظم رهبری (مدظله‌العالی) به نام «سال تولید، دانش‌بنیان و اشتغال‌آفرین» بسیار پسندیده بود.

رئیس کمیسیون ویژه آب و مناطق کم‌برخوردار شورای اسلامی شهر اصفهان با تاکید بر اینکه تولید با استفاده از دانش‌بنیان‌ها موجب اشتغال‌زایی پایدار و ایجاد قدرت در کشور خواهد شد، تصریح کرد: محصولات دو شرکت دانش‌بنیان از جمله «دستگاه فروش اتوماتیک وندینگ میوه و فروش گل» با حجم کم و کیفیت بالا در راستای پرهیز از اسراف و کمک به اقتصاد خانوارها و همچنین «کارت‌های هوشمند تغذیه‌کننده خاک در دنیا» به عنوان اقدامی بسیار ارزشمند در غرفه سازمان میادین میوه و تره‌بار و ساماندهی مشاغل شهری شهرداری ارائه شده است.

وی با اشاره به لزوم توجه به فرهنگ‌سازی، ادامه داد: استفاده از وندینگ فروش گل در فروشگاه‌ها به‌منظور ترویج فرهنگ استفاده و اهدای گل از سوی شهروندان بسیار حائز اهمیت است.

به گزارش ایمنا، علاقه‌مندان به بازدید از یازدهمین نمایشگاه جامع مدیریت شهری (خدمات شهری)، پنجمین نمایشگاه تخصصی حمل‌ونقل و ترانزیت و دوازدهمین نمایشگاه تخصصی تجهیزات ایمنی و حفاظت می‌توانند از ساعت ۱۴ تا ۲۲ روزهای چهارم تا هفتم مردادماه ۱۴۰۱ به سالن امیرکبیر نمایشگاه بین‌المللی اصفهان واقع در کمربندی شرق، روبه‌روی منطقه روشن‌دشت مراجعه کنند.

کد خبر 591329

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.