آماده‌باش اکیپ‌های تعمیرات برق در اصفهان/ مردم مراقب کابل‌های برق باشند

سخنگوی صنعت برق استان اصفهان با اشاره به هشدار سازمان هواشناسی درخصوص سیلابی‌شدن برخی مناطق اصفهان در پایان هفته جاری، از استقرار اکیپ‌های تعمیرات و اضطرار در مناطق سیلابی خبر داد و گفت: اگر در اثر سیلاب سیم‌های فشار ضعیف به زمین نزدیک شد مردم مراقب باشند که به آن برخورد نکنند.

سیدمحمدرضا نوحی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: در روز چهارم مردادماه اوج مصرف روز در ساعت ۱۱:۰۳ بوده است که ۴,۱۸۳ مگاوات برق در استان اصفهان تولید، ۵,۰۸۹ مگاوات مصرف و ۹۰۶ مگاوات از شبکه سراسری به شبکه توزیع برق استان اصفهان وارد شد.

وی افزود: اوج مصرف شب در این تاریخ نیز ساعت ۲۱:۲۰ بوده است که ۳,۹۴۶ مگاوات برق تولید، ۴,۸۸۴ مگاوات مصرف و ۹۳۸ مگاوات انرژی از شبکه سراسری به شبکه توزیع برق استان اصفهان وارد شد.

سخنگوی صنعت برق استان اصفهان گفت: در ساعت اوج مصرف شب گذشته، مصرف بدون صنایع استان ۳,۹۱۸ مگاوات بوده و صنایع ۹۶۶ مگاوات برق مصرف کرده‌اند.

نوحی تصریح کرد: همه واحدهای نیروگاه کارون ۴ به دلیل محدودیت منابع آبی از مدار خارج شده است.

وی در ادامه درخصوص تصمیمات ستاد مدیریت بحران استان اصفهان برای روزهای آخر هفته جاری گفت: اکیپ‌های تعمیرات و اضطرار در مناطق سیلابی مستقر خواهند شد تا در صورت به وجود آمدن خسارات احتمالی به سرعت اقدام به تعمیرات کرده و قطعی در شبکه برق نداشته باشیم.

سخنگوی صنعت برق استان اصفهان اضافه کرد: گفتنی است اگر در اثر سیلاب و فشار باد سیم‌های فشار ضعیف خم و به زمین نزدیک شد مردم باید بدانند این سیم‌ها همچنان برق داشته و مراقب باشند که به آن برخورد نکنند.

نوحی خاطرنشان کرد: در صورت مشاهده حوادث مردم می‌توانند با شماره تماس ۱۲۱ تماس برقرار کرده و موضوع را اطلاع‌رسانی کنند.

کد خبر 591234

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.