شهرداری مشهد هنوز میزان حقوق مدیران خود را گزارش نکرده است

رئیس کمیسیون برنامه و بودجه شورای اسلامی شهر مشهد گفت: بر اساس تبصره ۸۴ بودجه ۱۴۰۱، شهرداری مکلف است، هر سه ماه گزارش میزان خالص دریافتی مدیران خود را به شورای اسلامی شهر ارائه دهد که تاکنون این اقدام انجام نشده است.

به گزارش ایمنا و به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی شورای اسلامی شهر مشهد حسین حسامی اظهار کرد: لایحه بودجه سال ۱۴۰۱ شهرداری مشهد، اسفندماه پارسال برای تصویب به فرمانداری ارسال شد و پس از بررسی‌های مختلف، اصلاح و یا ارائه توضیحات لازم در خصوص برخی از تبصره‌های بودجه، مصوبه به تأیید هیئت تطبیق رسید و ۳۰ فروردین‌ماه به حوزه‌های مربوطه شهرداری ابلاغ شد.

وی ادامه داد: تبصره ۸۴ بودجه سال ۱۴۰۱ شهرداری مشهد مربوط به حقوق و دستمزد مدیران و کارکنان است. شهرداری مکلف است به منظور ایجاد عدالت، انگیزه و افزایش بهره‌وری بین کارکنان، نسبت به راه‌اندازی زیرشبکه یکپارچه حقوق و دستمزد و ثبت تمامی اطلاعات مرتبط با حقوق و دستمزد آنها اقدام کند.

رئیس کمیسیون برنامه و بودجه شورای اسلامی شهر مشهد افزود: شهرداری باید میزان خالص دریافتی حقوق مدیران خود را در گزارش‌های سه ماهه، به شکل محرمانه، به شورای شهر ارائه دهد. سی‌ام تیرماه، سررسید این مصوبه و گزارشی که باید به شورای اسلامی شهر ارائه شود، فرارسیده اما تاکنون گزارشی دریافت نشده است، بر همین اساس، طی نامه‌ای از شهردار خواسته شده تا در اسرع وقت این مصوبه را اجرایی و گزارشی از میزان دریافتی مدیران آن مجموعه ارائه کند. بودجه سال ۱۴۰۱ شهرداری مشهد بیش از ۲۶ هزار میلیارد تومان است.

کد خبر 591201

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.