لزوم بررسی خشک شدن درختان خیابان ولی‌عصر در شورای شهر تهران

رئیس شورای اسلامی شهر تهران گفت: مالک ساختمان چند اصله درخت را برای زیباتر شدن ساختمان خشک کرده که این اقدام جرم است و مجازات دارد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، مهدی چمران، امروز _سه‌شنبه چهارم مرداد ماه_ در جلسه علنی شورای اسلامی شهر تهران در خصوص نتایج بررسی مدیریت شهری درباره خشکاندن چند اصله درخت در خیابان ولی‌عصر (عج) اظهار کرد: این پرونده از طریق شهرداری تهران و دادستانی در حال پیگیری است.

وی ادامه داد: گاهی مالک ساختمانی چند اصله درخت را برای زیباتر شدن ساختمان خود قطع کرده که این برداشت غلطی است، زیرا قرار داشتن این درختان مقابل ساختمان، به آن زیبایی می‌دهد.

رئیس شورای اسلامی شهر تهران با بیان اینکه قطع درختان برای ساخت بنا در برخی از نقاط شهر نیز انجام می‌شود، گفت: امروز در مورد خشک شدن چند اصله درخت در خیابان ولی‌عصر (عج) از مدیرعامل سازمان بوستان‌ها سوال پرسیدم و وی مطرح کرد که شهرداری تهران چند اخطار را به مالک بنا داده است، اما مالک اعتنایی به آن نکرد و در نهایت درختان را خشکانده است.

وی تصریح کرد: این موضوع در کمیسیون ماده ۷ بررسی شده و نتایج آن نیز اعلام شده است، مشکل تنها پرداخت جریمه نقدی از بین بردن آنها نیست، این کار جرم است و از مراجع قضائی و دادستانی درخواست می‌کنیم مجازات لازم بر اساس قانون برای این مالک در نظر گرفته شود.

کد خبر 591145

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.