از علائم کرونا در بهبودیافتگان پس از گذشت یک‌سال تا درخواست خرید واکسن آبله میمونی

علائم کرونا در بهبودیافتگان پس از گذشت یک‌سال، فعالیت چهار مرکز ناباروری در اصفهان، اجرای طرح «یاری» در راستای افزایش قدرت خرید بازنشستگان کشوری، درخواست وزارت بهداشت برای خرید واکسن آبله‌میمونی و هشدار وقوع سیلاب و آبگرفتگی معابر در مناطق پربارش اصفهان را در بسته خبری سرویس جامعه ایمنا بخوانید.

به گزارش خبرنگار ایمنا، مهم‌ترین اخبار امروز _دوشنبه سوم مردادماه_ سرویس جامعه به شرح ذیل است:

علائم کرونا در بهبودیافتگان پس از گذشت یک‌سال از ابتلاء چیست؟

ویروس کرونا علاوه بر عوارضی که هنگام ابتلاء بروز می‌دهد، می‌تواند عوارضی داشته باشد که پس از گذشت یک‌سال بعد از بهبودی بروز پیدا کند.

بیشتر بخوانید

پوشش ناباروری بیمه سلامت برای همه صندوق‌ها برقرار است / فعالیت ۴ مرکز ناباروری در اصفهان

مدیرکل بیمه سلامت استان اصفهان با بیان اینکه پوشش درمان ناباروری برای افراد تحت پوشش همه صندوق‌های بیمه سلامت برقرار است، گفت: ۹۰ درصد تعرفه هزینه‌های درمان ناباروری در بخش دولتی و ۹۰ درصد تعرفه عمومی غیردولتی در بخش خصوصی، توسط بیمه سلامت پرداخت می‌شود.

بیشتر بخوانید

اجرای طرح «یاری» در راستای افزایش قدرت خرید بازنشستگان کشوری+جزئیات

مدیرکل امور فرهنگی و اجتماعی صندوق بازنشستگی کشوری با بیان اینکه طرح‌های حمایتی برای بازنشستگان این صندوق طراحی شده است که ازجمله این طرح‌ها می‌توان به طرح «یاری» جهت افزایش قدرت خرید بازنشستگان با حفظ منزلت آن‌ها اشاره کرد، گفت: امکان خرید تخفیفی و اقساطی از این طریق برای بازنشستگان فراهم شده است.

بیشتر بخوانید

درخواست وزارت بهداشت برای خرید واکسن آبله‌میمونی / بررسی موارد مشکوک در ۱۲ قطب دانشگاهی

رئیس گروه مدیریت بیماری‌های قابل انتقال بین انسان و حیوان وزارت بهداشت با اشاره به آخرین وضعیت شیوع ویروس آبله‌میمونی در جهان گفت: ما واکسن علیه این بیماری را تولید نمی‌کنیم، اما درخواست خرید آن را دادیم که در حال بررسی است تا تعداد محدودی را برای موارد احتمالی تهیه کنیم.

بیشتر بخوانید

کشف البسه منقش به علائم شیطان‌پرستی در کاشان

فرمانده انتظامی شهرستان کاشان از تشدید طرح کنترلی و نظارتی صنوف و برخورد با فروشندگان پوشاک نامتعارف خبر داد و گفت: با اجرای این طرح، ۲۶ دست لباس‌مشکی با علائم شیطان‌پرستی کشف شد.

بیشتر بخوانید

افزایش ۳ درصدی تماس‌های مردمی با ۱۱۰

معاون عملیات فرماندهی انتظامی استان اصفهان از افزایش سه درصدی تماس‌های مردمی با ۱۱۰ خبر داد و گفت: در چهار ماهه سال جاری یک میلیون و ۳۷۴ هزار و ۶۴۴ مورد تماس مردمی با سامانه ۱۱۰ برقرار شده است.

بیشتر بخوانید

انتقال هوایی یک بیمار حاد قلبی از داران به اصفهان

مدیر روابط عمومی اورژانس اصفهان از انتقال هوایی یک بیمار حاد قلبی از بیمارستان شهید رجایی داران به بیمارستان شهید چمران، خبر داد.

بیشتر بخوانید

پیکر آخرین مفقودی سیل استهبان پیدا شد

پیکر آخرین مفقودی سیل استهبان که مربوط به کودکی یک ساله بود، پیدا شد.

بیشتر بخوانید

هشدار وقوع سیلاب و آبگرفتگی معابر در مناطق پربارش اصفهان

کارشناس پیش‌بینی هواشناسی استان اصفهان گفت: با افزایش فعالیت سامانه بارشی تابستانه در روزهای پنجشنبه و جمعه، آبگرفتگی معابر عمومی، جاری‌شدن روان‌آب‌ها و سیلابی‌شدن مسیرها و اختلال تردد در مناطق پربارش استان پیش‌بینی می‌شود.

بیشتر بخوانید

اصلاح «سن بازنشستگی» در دستور کار

مدیرعامل صندوق بازنشستگی کشوری با تاکید بر اینکه قوانین بازنشستگی باید اصلاح شود، گفت: اصلاحات پارامتریک باید اجرا شود که یکی از آن‌ها «سن بازنشستگی» است. امید به زندگی بهبود یافته اما سن بازنشستگی را پایین آورده‌ایم و برعکس عمل کرده‌ایم. اصلاحاتی از این دست خیلی جدی در دستور کار قرار دارد.

بیشتر بخوانید

کد خبر 590917

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.