شهردار: برای عظمت تبریز تلاش می‌کنیم

شهردار تبریز با تاکید بر اینکه مدیریت شهری برای حفظ عظمت این کلان‌شهر همواره تلاش می‌کند، گفت: با تلاش و پیگیری اعضای شورای اسلامی شهر، شاهد آغاز رسمی فعالیت دو موزه اصلی تبریز هستیم که در برگیرنده مفاخر و ارزش‌های آن است.

به گزارش ایمنا، به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی شهرداری تبریز، یعقوب هوشیار در مراسم آغاز به کار رسمی موزه مشاغل این کلان‌شهر، اظهار کرد: یکی از کارکردهای اصلی مدیریت شهری، بروز رفتارها در حوزه فرهنگی و تاریخی است؛ ما در شهری زندگی می‌کنیم که فرهنگ و تاریخ آن بسیار عظیم و عمیق است و عظمت تاریخ را همین موزه‌های موجود در شهر یدک می‌کشد.

وی افزود: موزه‌های موجود در تبریز بیانگر عظمت تاریخ آن است و شهرداری ورود در این حوزه را یکی از وظایف خود می‌داند، چنانچه یکی از موضوعاتی که در روزهای نخستین مدیریت با آن مواجه شدیم، مشکلات موجود در موزه مشاغل بود که منجر به غفلت در این موزه شده بود.

شهردار تبریز با تاکید بر اینکه مدیریت شهری برای حفظ عظمت این کلان‌شهر همواره تلاش می‌کند، گفت: با تلاش و پیگیری اعضای شورای اسلامی شهر تبریز، شاهد آغاز رسمی فعالیت دو موزه اصلی شهر هستیم که در برگیرنده مفاخر و ارزش‌های شهر است و علاوه بر آن، جاذبه‌های تاریخی تبریز شهر اولین‌ها را معرفی می‌کند.

وی با بیان اینکه جامعه هنری و افرادی که دلسوز تاریخ شهر تبریز بودند دست به دست هم دادند تا موزه مشاغل در خدمت مردم تبریز، ایران و دنیا باشد و با تاریخ، عظمت و شکوه تبریز بیشتر آشنا شوند، اظهار امیدواری کرد: این همدلی و همراهی ادامه یابد تا گام‌های بعدی استوارتر و محکم‌تر برداشته شود.

کد خبر 590833

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.