پی‌اس‌جی تکلیف دروازه‌بان خود را مشخص کرد

ناواس که در فصل گذشته انتظار داشت در رقابت با دوناروما به‌سادگی کنار نرود، روزهای ناامیدکننده‌ای را سپری کرده است.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا و به نقل از اکیپ، سال گذشته کیلور ناواس و جانلوئیجی دوناروما برای حضور در ترکیب اصلی و چارچوب دروازه پی‌اس‌جی زیر نظر مائوریسیو پوچتینو مبارزه کردند. در اواخر فصل، سرمربی وقت پاریس تصمیم گرفت تا در مهم‌ترین بازی‌ها دروازه‌بان ایتالیایی را انتخاب کند و ناواس را روی نیمکت گذاشت.

شرایط فصل گذشته تا حد زیادی باعث شد ناواس ناامید شود؛ او که در رئال مادرید و پاریس همواره عملکرد خوبی از خود به نمایش گذاشته بود، انتظار داشت در رقابت با دوناروما به سادگی کنار نرود و بتواند بیشتر برای نمایش خود فرصت داشته باشد.

تیم لیگ‌یک، اخیراً به همکاری خود با پوچتینو پایان داد و کریستوف گالتیه را به عنوان سرمربی جدید منصوب کرد. سرمربی فرانسوی در کنفرانس مطبوعاتی خود تأیید کرد که انتخاب از میان دروازه‌بان‌های تیم متناوب نخواهد بود. او حتی در اولین بازی پیش فصل پی‌اس‌جی در ژاپن مقابل کاوازاکی، ناواس را در فهرست بازیکنان قرار نداد.

پاری سن‌ژرمن کاوازاکی را با نتیجه دو بر یک شکست داد و گالتیه توضیح داد که مسئله زمان بازی کردن برای بازیکنان اهمیت زیادی دارد. در دومین بازی دوستانه پاری سن ژرمن که برابر اوراوا ردز برگزار شد، کیلو ناواس از ابتدا در ترکیب تیمش قرار داشت و در نهایت تیم فرانسوی موفق شد با سه گل پیروز میدان شود.

پس از این مسابقه بود که گالتیه به وضوح درخصوص ناراحتی ناواس صحبت کرد و گفت، می‌دانم که ناواس به خاطر موقعیت فصل گذشته واقعاً ناامید است، با این حال ما به او به عنوان دروازه‌بان دوم اعتماد داریم. این بدان معناست که دوناروما تا زمانی که من سرمربی پاری سن‌ژرمن باشم، دروازه‌بان اصلی خواهد بود.

بدون شک در پنجره فعلی کیلور ناواس به دنبال راهی برای خروج است و چندین تیم به دنبال جذب او قبل از پایان پنجره نقل و انتقالات هستند. مشخص نیست آیا این دروازه‌بان کاستاریکایی موفق می‌شود تیم جدیدی برای خود پیدا کند یا باید فصل آینده را نیز در سایه دورناروما سپری کند.

کد خبر 590573

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.