ضرورت افزایش تعداد میدل‌باس‌ها در ناوگان حمل‌ونقل شهری

رئیس کمیسیون حمل‌ونقل و هوشمندسازی شورای اسلامی شهر اصفهان با اشاره به خرید میدل‌باس‌ها، گفت: در بعضی نقاط شهری اتوبوس پاسخگو نیست و میدل‌باس می‌تواند علاوه‌بر سرعت در تردد، سرفاصله‌ها را نیز کاهش دهد، بنابراین از شهرداری می‌خواهیم تعداد این میدل‌باس‌ها را افزایش دهد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، محمدرضا فلاح امروز _یک‌شنبه دوم مردادماه_ در پنجاهمین جلسه علنی شورای اسلامی شهر اصفهان طی تذکری، اظهار کرد: در خصوص روشنایی حلقه چهارم حفاظتی شهر حدفاصل پل سردار شهید سلیمانی تا سپاهان‌شهر تذکر داده بودیم، به دلیل تاریکی تصادفات زیادی در این منطقه رخ می‌دهد.

وی افزود: محور شهر رویاها، نمایشگاه بین‌المللی، پادگان شهید بهشتی، پارک شرق و کوه نخودی که مراکز پرتردد هستند، نیز به علت نبود روشنایی درگیر تصادفات فراوانی است که تاکنون هیچ اقدامی برای روشنایی آن انجام نشده است، نیاز است همکاران ما در شهرداری اقدامات خود طی یک سال اخیر را بررسی و اعلام کنند.

رئیس کمیسیون حمل‌ونقل و هوشمندسازی شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: مسیرهای دوچرخه بعضی مناطق به صورت عجولانه و غیراستاندارد ساخته شده است که باید نسبت به جمع‌آوری آنها اقدام شود، در این خصوص نیز اقدام نشده است و معاونت حمل‌ونقل و ترافیک باید توضیح دهد.

وی با اشاره به وجود سگ‌های بلاصاحب در بعضی مناطق حاشیه‌ای شهر، گفت: این سگ‌ها معضلاتی را برای شهروندان ایجاد کرده‌اند و لازم است شهرداری پاسخ دهد که برای رفع این مشکل چه اقدامی انجام داده است.

فلاح با تشکر از شهرداری اصفهان جهت خرید میدل‌باس‌ها، تصریح کرد: در بعضی نقاط شهری اتوبوس پاسخگو نیست و میدل‌باس می‌تواند علاوه‌بر سرعت در تردد سرفاصله‌ها را نیز کاهش دهد، بنابراین از شهرداری می‌خواهیم تعداد این میدل‌باس‌ها را افزایش دهد.

وی اضافه کرد: تعداد زیادی از پروژه‌های تعیین شده در مناطق مختلف اجرایی نشده است. امروز گزارش عملکرد بودجه نیز قرائت و مشخص شد که بسیاری از پروژه‌ها انجام نشده است، اگر این مسئله ادامه یابد تا پایان سال با پروژه‌های ناتمام بسیاری روبه‌رو می‌شویم، بنابراین لازم است شهرداری‌های مناطق پروژه‌هایی که در اجرای آن مشکل دارند را به شورای اسلامی شهر ارائه دهند تا برای اجرای آن‌ها کمک‌های لازم انجام شود.

کد خبر 590510

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.