۲ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۷:۰۳
عفاف و حجاب روح عبادت است

رئیس کمیسیون فرهنگی، اجتماعی، ورزشی، بانوان و ایثارگران شورای اسلامی شهرکرد در خصوص اهمیت توجه به مقوله عفاف و حجاب، گفت: عفاف و حجاب روح عبادت است و باید بیش از پیش مورد توجه قرار گیرد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، ماشاالله ایزدی امروز _ یکشنبه دوم مرداد _ در جلسه ستاد عفاف و حجاب و امر به معروف و نهی از منکر، اظهار کرد: افرادی که برای خدمت به مردم تلاش می‌کنند، قابل تقدیر هستند و از کارکنان شهرداری بابت ارائه خدمات بی‌منت به شهروندان باید تشکر کرد.

وی با بیان اینکه عفاف و حجاب روح عبادت است، گفت: در مدارس و دانشگاه و خانواده قوانین مرتبط به عفاف و حجاب باید نهادینه شود و فرهنگ‌سازی شود تا جوانان خودشان حجاب را انتخاب کنند.

رئیس کمیسیون فرهنگی، اجتماعی، ورزشی، بانوان و ایثارگران شورای اسلامی شهرکرد، افزود: در پارک‌ها و سالن‌های ورزشی فضاهایی ایجاد شود و در مراودات اجتماعی امر به معروف و نهی از منکر را فراموش نکنیم.

محمدرضا بیاتی، رئیس شورای اسلامی شهر شهرکرد نیز، اظهار کرد: برخی‌ها بسیار عادی با مسئله حجاب برخورد می‌کنند.

وی ادامه داد: حجاب تنها نباید توسط بانوان رعایت شود بلکه مردان نیز باید رعایت کنند و فرهنگ عفاف و حجاب در جامعه نهادینه شود تا تنش ایجاد نشود.

رئیس شورای اسلامی شهر شهرکرد خاطرنشان کرد: برای جلوگیری از فساد و ناهنجاری‌ها و جلوگیری از بی‌دینی و حفظ کیان خانواده رعایت عفاف و حجاب امری ضروری است.

کد خبر 590487

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.