حفظ پاکیزگی شهر در گروی مشارکت شهروندان

مدیر منطقه سه شهرداری اهواز با بیان اینکه طرح پاکسازی روزانه و هفتگی منطقه به‌صورت محله به محله بر اساس جدول زمان‌بندی انجام می‌شود، گفت: برای حفظ نظافت و پاکیزگی شهر نیاز به توجه و مشارکت هرچه بیشتر شهروندان داریم.

فرزین حاتمی‌کاکش در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: پاکسازی و نظافت منطقه سه شهرداری اهواز با هدف ارتقای سطح بهداشت اجتماعی، حفظ سیمای شهری و رفاه حال شهروندان در حال انجام است.

وی افزود: اجرای طرح پاکسازی روزانه و هفتگی محله به محله بر اساس جدول زمان‌بندی شده شامل رفت‌وروب خیابان‌ها، شست‌وشوی جدول‌ها، لایروبی، نظافت مخازن زباله، جمع‌آوری زباله و نخاله‌های موجود، آبیاری و حمل شاخه‌های هرس شده درختان به صورت مداوم و مستمر ادامه خواهد داشت.

مدیر منطقه سه شهرداری اهواز با بیان اینکه هدف از پاکسازی محله‌ها، بهبود و ارتقای امور خدمات شهری و فراهم آوردن محیط مناسب برای زندگی شهروندان است، تاکید کرد: لازم است شهروندان نیز با نیروهای پاکبان جهت نظافت محله‌ها و مهم‌تر از آن پاکیزه نگهداشتن محیط، مشارکت داشته باشند.

وی با اشاره به اجرای عملیات پاکسازی پارک‌ها، گفت: تجهیز وسایل رفاهی، نصب نیمکت، جمع‌آوری و حمل به‌موقع زباله و نظافت فضای سبز در پارک‌ها نیز در منطقه سه شهرداری اهواز انجام شده است.

کد خبر 590463

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.