فلاح: کوتاهی مدیریت شهری قبلی در اجرای پروژه‌ها تحلیل شود

در جلسه علنی امروز شورای اسلامی شهر اصفهان گزارش مالی شهرداری و شورای اسلامی شهر در سال ۱۴۰۰ به تصویب رسید.

به گزارش خبرنگار ایمنا، محمدرضا فلاح امروز _یکشنبه دوم مردادماه_ در پنجاهمین جلسه علنی شورای اسلامی شهر اصفهان با اشاره به بررسی لایحه گردش مالی شهرداری و شورای اسلامی شهر اصفهان، اظهار کرد: در سال ۱۴۰۰، ۹۷۱ پروژه در شهر تعریف شده که بیشتر آنها اجرا نشده است، در واقع از این تعداد ۳۱۰ پروژه به اتمام رسیده است.

وی افزود: لازم است کوتاهی در مدیریت شهری قبلی را تحلیل کنیم که چرا چنین اتفاقی افتاده است؟، زیرا پروژه‌ای که در بودجه تعریف و اعتبار نیز برای آن دیده می‌شود به معنای آن است که برای طراحی، تملک و اجرای آن برنامه‌ریزی شده است.

عضو شورای اسلامی شهر اصفهان با تاکید بر اینکه رویکرد سال آینده و امسال را باید تغییر دهیم، تصریح کرد: مناطق شهرداری باید از اکنون مطالعات و طراحی پروژه‌های سال ۱۴۰۲ را انجام دهند.

فلاح با بیان اینکه در گزارش عملکرد بودجه شهرداری باید اعتبار و بودجه مصوب نیز دیده می‌شد که تنها ردیف اصلاح بودجه و عملکرد آن لحاظ شده است، خاطرنشان کرد: در موضوع درآمدها و هزینه‌ها عملکرد بسیار پایین بوده است که در این راستا باید تحقیق شود که چرا درصد درآمد و هزینه‌ها بسیار پایین بوده و محقق نشده است؟

وی اظهار کرد: سال آینده برای تدوین و تصویب بودجه باید رویکردمان را نسبت به مناطق کم‌برخوردار تغییر دهیم، زیرا این مناطق نیاز بیشتری به پروژه‌های عمرانی و خدماتی دارند تا پا به پای دیگر مناطق رشد کنند.

به گزارش ایمنا، پس از بررسی اعضای شورای اسلامی شهر گزارش مالی یک ساله شهرداری اصفهان و گزارش مالی شش ماه شورای اسلامی شهر در سال ۱۴۰۰ به تصویب رسید که این گزارش برای اطلاع شهروندان منتشر خواهد شد.

کد خبر 590417

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.