کاهش مصرف برق در کشور/ تولید ۸۸ مگاواتی نیروگاه‌های پراکنده اصفهان

سخنگوی صنعت برق استان اصفهان با بیان اینکه در روز یکم مردادماه مصرف برق در کل کشور کاهش یافت، گفت: در استان اصفهان حدود ۱۱۳ مگاوات نیروگاه خصوصی کوچک و پراکنده تأسیس شده که ۸۸ مگاوات برق تولید داشته است و به شبکه سراسری تولید برق کمک می‌کند.

سیدمحمدرضا نوحی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: در روز یکم مردادماه، مصرف برق در کل کشور کاهش یافته است؛ همچنین اوج مصرف روز در ساعت ۱۱:۵۲ بوده است که ۴,۳۵۵ مگاوات برق در استان اصفهان تولید، ۴,۹۷۹ مگاوات مصرف و ۶۲۴ مگاوات از شبکه سراسری به شبکه توزیع برق استان اصفهان وارد شد.

وی افزود: اوج مصرف شب گذشته نیز ساعت ۲۱:۱۷ بوده است که ۴,۴۴۳ مگاوات برق تولید، ۴,۹۶۶ مگاوات مصرف و ۵۲۳ مگاوات از شبکه سراسری به شبکه توزیع برق استان اصفهان وارد شد.

سخنگوی صنعت برق استان اصفهان اضافه کرد: در استان اصفهان حدود ۱۱۳ مگاوات نیروگاه خصوصی کوچک و پراکنده تأسیس شده که ۸۸ مگاوات برق تولید داشته و به شبکه سراسری تولید برق کمک می‌کنند.

نوحی تصریح کرد: مطالبات پیشین این نیروگاه‌ها همچنان پرداخت نشده است اما در تابستان، هر ماه بخشی از هزینه تولید برق به آن‌ها پرداخت می‌شود.

کد خبر 590376

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.