با شروع محرم حباب سکه کاهش می‌یابد/نرخ ارز کنترل شده است

نایب‌رئیس اتحادیه طلا و جواهر تهران گفت: به نظر می‌رسد در روزهای آینده روند قیمت طلا و سکه به ثبات برسد، زیرا تغییرات انس جهانی مختصر بوده و قیمت ارز نیز توسط بانک مرکزی کنترل شده است. در هفته آینده و با شروع ماه محرم، حباب سکه کاهش خواهد یافت.

محمد کشتی‌آرای در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، درخصوص وضعیت بازار سکه و طلا در روز جاری اظهار کرد: قیمت انس جهانی نسبت به روز _پنجشنبه سی‌ام تیرماه_ ۴۴ دلار افزایش یافته و به ۱,۷۲۸ دلار رسیده و قیمت ارز نیز تغییرات جزئی داشته است؛ بنابراین نسبت به روز پنجشنبه قیمت سکه و طلا به صورت جزئی افزایش یافت.

وی افزود: به نظر می‌رسد در روزهای آینده روند قیمت طلا و سکه به ثبات برسد، زیرا تغییرات انس جهانی مختصر بوده و قیمت ارز نیز توسط بانک مرکزی کنترل شده است. در هفته آینده و با شروع ماه محرم حباب سکه کاهش خواهد یافت.

نایب‌رئیس اتحادیه طلا و جواهر تهران درخصوص آخرین قیمت طلا و سکه در بازار گفت: قیمت سکه طرح قدیم، ۱۴ میلیون و ۳۰۰ هزار تومان، قیمت سکه طرح جدید ۱۴ میلیون و ۹۵۰ هزار تومان، نیم سکه هشت میلیون و ۲۰۰ هزار تومان، ربع سکه پنج میلیون و ۲۰۰ هزار تومان و سکه‌های یک گرمی نیز سه میلیون و ۱۰۰ هزار تومان است.

کشتی‌آرای اضافه کرد: همچنین هر مثقال طلا پنج میلیون و ۹۲۰ هزار تومان و هر گرم طلای ۱۸ عیار یک میلیون و ۳۶۶ هزار تومان است.

کد خبر 590202

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.