حس‌تعلق شهروندی با تحقق شعار «اصفهان من، شهر زندگی»

رئیس کمیسیون حمل‌ونقل و هوشمندسازی شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: با اجرایی شعار «اصفهان من، شهر زندگی» حس تعلق شهروندان به شهر بیشتر می‌شود، لذا مدیریت شهری نیز در تلاش برای تحقق این شعار است.

محمدرضا فلاح در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: شعار «اصفهان من شهر زندگی» یکی از شعارهایی است که در این دوره از فعالیت شورای اسلامی شهر اصفهان مطرح شده است و هر ۱۳ نفر عضو شورای ششم بر آمده از یک مجموعه بودند و تلاش اعضا بر این است که در ادامه خدمات مؤثر و مفید که در دوره‌های قبل در شهر اصفهان انجام شده است، اقدامات جدیدتر، به روزتر و موثرتری را برای شهروندان اصفهان انجام دهند تا حس تعلق شهروندان به شهر اصفهان بیشتر شود.

وی با بیان اینکه با ارائه این شعار حس تعلق شهروندان به شهر اصفهان بیشتر می‌شود، ادامه داد: شهروندان اصفهانی با اجرایی شدن شعار «اصفهان من، شهر زندگی» می‌تواند احساس تعلق بیشتری به اصفهان داشته باشند و مدیریت شهری نیز در تلاش است تا این شعار محقق شود.

رئیس کمیسیون حمل‌ونقل و هوشمندسازی شورای اسلامی شهر اصفهان تصریح کرد: وقتی گفته می‌شود که سرمایه‌ها و شهروندان از اصفهان گریزان نشوند، باید در تلاش باشیم تا پروژه‌هایی برای شهر اصفهان تألیف و اجرا و خدماتی برای شهروندان اصفهان فراهم شود تا در تمام حوزه‌ها این حس تعلق برای آنها شکل بگیرد.

وی خاطرنشان کرد: اصفهان نصف جهان است و مدیریت شهری به دنبال این است که زیبایی‌های شهر حفظ شود.

کد خبر 590133

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.