آلومینیوم اراک دو بازیکن جدید به‌خدمت گرفت

تیم فوتبال آلومینیوم اراک، علی اسلامی و حسین مددی را به‌عنوان خریدهای جدیدش معرفی کرد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، تیم فوتبال آلومینیوم اراک با جذب دو بازیکن جدید، به فعالیتش در پنجره نقل‌وانتقالاتی ادامه داد تا برای فصل بیست‌ودوم فوتبال ایران تجهیز شود.

بدین ترتیب، علی اسلامی که طی سالیان اخیر در تیم‌های ذوب‌آهن اصفهان و نیروی زمینی تهران عضویت داشته، با عقد قراردادی به مدت سه‌فصل به آلومینیوم پیوست.

این مهاجم بلند قامت و ۲۰ ساله که سابقه بازی در تیم‌های ملی نوجوانان و جوانان را در کارنامه دارد، پس از سه فصل حضور در ذوب‌آهن و دو سال عضویت در نیروی‌زمینی تهران، به جمع شاگردان سیدمهدی رحمتی در آلومینیوم اضافه شد.

آلومینیوم اراک دو بازیکن جدید به‌خدمت گرفت

همچنین حسین مددی که ازجمله فوتبالیست‌های بومی اراک به حساب می‌آید و طی سالیان اخیر تجربه بازی در باشگاه‌های زیادی در لیگ‌برتر و لیگ‌یک را داشته، با قراردادی به مدت دو فصل به آلومینیوم پیوست.

این بازیکن ۲۷ ساله که تجربه سه‌فصل حضور در آلومینیوم را داشته و فصل گذشته برای تیم استقلال خوزستان به میدان رفته بود، با نظر مثبت سیدمهدی رحمتی به جمع اراکی‌ها بازگشت و با ایرالکو قرارداد بست. مددی که توانایی بازی در پست وینگرهای راست و چپ را دارد، یکی از بازیکنان نساجی در سال صعود این تیم به لیگ برتر بود و علاوه بر آن تجربه بازی در تیم‌های سیاه جامگان مشهد، پارس‌جنوبی جم، خیبر خرم‌آباد، خوشه‌طلایی و نیروی‌زمینی تهران را در کارنامه دارد.

آلومینیوم اراک دو بازیکن جدید به‌خدمت گرفت

پیش از این علی دشتی که فصل گذشته در تراکتور تبریز عضویت داشت، قراردادی به مدت یک فصل با آلومینیوم اراک امضاء کرده بود؛ این وینگر ۲۸ ساله سابقه حضور در استقلال را در کارنامه داشته و همچنین در تیم‌های پیکان، پارس‌جنوبی جم، سایپا، ذوب‌آهن، گل‌گهر و تراکتور نیز تجربه بازی دارد.

کد خبر 589930

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.