اهمیت نظام‌مند کردن ورزش همگانی در شهر

رئیس کمیسیون ورزش و جوانان شورای اسلامی شهر مشهد گفت: یکی از محورهای مد نظر شورای ششم و کمیسیون ورزش و جوانان اعمال نگاه تخصصی به حوزه ورزش و نظام‌مند کردن فعالیت‌ها و اقدامات در این حوزه است، امیدواریم با رفع مشکلات موجود به تکالیف خود عمل کنیم.

به گزارش خبرنگار ایمنا، سیدحسین علوی‌مقدم امروز _شنبه یکم مردادماه _ در جمع خبرنگاران با اشاره به اهمیت ورزش بانوان، اظهار کرد: ورزش بانوان و اولویت دادن به این عرصه یکی از دغدغه‌ها و موضوعات مهمی که مد نظر کمیسیون ورزش و جوانان شورای اسلامی شهر مشهد است، بانوان در توسعه و ترویج ورزش همگانی نقش بسزایی دارند و از این ظرفیت مهم برای ارتقای ورزش در جامعه باید بهره گرفت.

وی در خصوص مسائل و مشکلات مطرح شده از سوی مربیان ورزش صبحگاهی مناطق سیزده‌گانه شهرداری مشهد، افزود: رسیدگی به این مشکلات در حوزه ورزش در دستور کار کمیسیون ورزش و جوانان است، اما باید محدودیت‌ها و شرایط حاکم را مد نظر داشته باشیم.

رئیس کمیسیون ورزش و جوانان شورای اسلامی شهر مشهد تصریح کرد: امیدواریم این پیگیری‌ها با اقدامات معاونت مالی، منابع انسانی و حوزه تربیت‌بدنی و سلامت شهرداری مشهد به نتیجه برسد.

وی خاطرنشان کرد: یکی از محورهای مد نظر شورای ششم و کمیسیون ورزش و جوانان، اعمال نگاه تخصصی به حوزه ورزش و نظام‌مند کردن فعالیت‌ها و اقدامات در این حوزه است، امیدواریم با رفع مشکلات موجود به تکالیف خود عمل کنیم.

ضرورت تبدیل ورزش به رکن زندگی شهروندان

موسی‌الرضا حاجی‌بگلو، عضو کمیسیون ورزش و جوانان شورای اسلامی شهر مشهد نیز با تاکید بر اینکه حوزه ورزش، به ویژه ورزش بانوان تأثیر بسزایی در ایجاد شادی و نشاط جامعه دارد، اظهار کرد: امیدواریم بتوان برای رفع مشکلات مربیان ورزشی شرایط مشخصی تعریف و با اجرای آن چالش‌ها را رفع کرد.

وی در خصوص لزوم تدوین برنامه و راهکاری مشخص برای گسترش ورزش همگانی، تصریح کرد: شهرداری مشهد حدود ۳۰ هزار نفر نیرو دارد که لازم است به سمت ورزش همگانی سوق داده شوند، زیرا از این طریق می‌توان ورزش را در سطح شهر گسترش داد.

عضو کمیسیون ورزش و جوانان شورای اسلامی شهر مشهد گفت: ورزش باید به یکی از ارکان و برنامه‌های روزانه افراد به ویژه کارکنان شهرداری تبدیل شود و باید از ظرفیت مربیان و خادمان ورزش در این عرصه بهره بگیریم.

کد خبر 589486

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.