حقوق شهروندان خط قرمز مدیریت شهری است

رئیس شورای اسلامی شهر اهواز با اشاره به اینکه جمع آوری سگ های بلاصاحب در حال انجام است گفت: حقوق شهروندان خط قرمز مدیریت شهری است.

به گزارش خبرنگار ایمنا، سیاوش محمودی روز _سه‌شنبه بیست‌وهشتم تیرماه ۱۴۰۱_ در جلسه ساماندهی سگ‌های بلاصاحب، اظهار کرد: حقوق شهروندان خط قرمز اعضای شورای شهر به عنوان نمایندگان مردم است و در این رابطه با هیچ کسی مماشات نخواهیم کرد، به عنوان جایگاه نظارتی شورا قطعاً این موضوعات را دنبال می‌کنیم و آنچه که وظایف و اختیارات شورای اسلامی شهر است را انجام می‌دهیم.

وی با بیان اینکه مسئله کنترل سگ‌های بلاصاحب و انهدام پسماند عفونی از موضوعات مهم و در دستور کار است، افزود: نباید در شهر اهواز با این میزان بیمارستان هنگامی که توانایی امحا پسماند عفونی وجود ندارد شاهد رهاسازی آنها در اطراف شهر باشیم.

رئیس شورای اسلامی شهر اهواز ادامه داد: وظیفه شهرداری تحویل پسماند بی خطر سازی شده و خرد شده به سایت صفیره است، دانشگاه علوم پزشکی و بخش خصوصی باید در این حوزه ورود کنند تا سلامت مردم بیش از این تهدید نشود.

وی تاکید کرد: ساماندهی سگ‌های بلاصاحب اولویت مهم از آغاز به کار دوره‌ی ششم شورای اسلامی شهر بود، در این خصوص تا کنون اقدامات خوبی هم از جمله زنده‌گیری انجام شده است، انتظار می‌رود با دستوری که دادستان داده‌اند دیگر دستگاه‌های عضو کارگروه ساماندهی سگ‌های بلاصاحب، و نیروی انتظامی با شهرداری همراهی لازم را داشته باشند.

محمودی تاکید کرد: انتظار ما از شهرداری و مناطق هشتگانه این است که با جدیت بیشتری مسئله جمع‌آوری سگ‌های بلاصاحب را در دستور کار خود قرار دهند همچنین در حاشیه شهر و شهرستان‌های باوی و کارون هم ورود جدی داشته باشند.

کد خبر 589354

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.