ریزش ارز دیجیتال تا کجا ادامه دارد؟ پایان شب سیه سپید است؟

ریزش ارز دیجیتال تا کی ادامه دارد؟ پاسخ این سؤال مهم به دغدغه اساسی بسیاری از معامله‌گران ارزهای دیجیتال تبدیل شده است.

‌در ماه‌های گذشته قیمت ارزهایی مانند بیت کوین، اتریوم، دوج کوین و سایر رمز ارزها به میزان قابل توجهی کاهش یافته است. همین موضوع نگرانی‌های فراوانی را در بازار کریپتو و مخصوصاً در میان افراد تازه‌کار ایجاد می‌کند.

سؤال‌های بسیاری در ذهن تریدرها ایجاد شده است؛ سؤال‌هایی مانند اینکه علت ریزش ارز دیجیتال چیست؟ این کاهش تا کی ادامه خواهد داشت؟ یا کی ارز دیجیتال بخریم؟ در این مقاله قصد داریم پاسخ این سؤالات را ارائه کنیم. اگر کاهش ارزش رمز ارزها برای شما نیز به یک دغدغه و نگرانی تبدیل شده است، پیشنهاد می‌کنیم این مطلب را تا انتها مطالعه کنید.

علت ریزش ارز دیجیتال چیست؟ دوران پرتلاطم رمز ارزها

پس از رشد چشم‌گیر و رکوردشکنی قیمت ارزهای دیجیتال در سال ۲۰۲۱، امسال قیمت بسیاری از این رمز ارزها با کاهش شدیدی مواجه شده است. پس از اظهارنظر تسلا درباره غیر محیط‌زیستی بودن استخراج بیت کوین و همچنین ممنوع شدن استفاده از ارزهای دیجیتال در بانک‌ها و مؤسسات مالی کشور پهناور چین، بازار دوران پرتلاطمی را سپری کرد.

همچنین معمولاً ریزش ارز دیجیتال هر ۴ سال یک‌بار بعد از هاوینگ بیت کوین و رسیدن قیمت‌ها به اوج اتفاق می‌افتد. این اتفاق قبلاً نیز افتاده است و موضوع جدیدی نیست. حال، سوالی که مطرح می‌شود این است که ریزش ارز دیجیتال تا کی ادامه دارد و کی رمز ارز بخریم؟ برای پاسخ به این سؤال باید حتماً با روش‌های تحلیل تکنیکال و فاندامنتال پول‌های دیجیتال آشنا باشید. مجموعه داجکس بهترین دوره‌های آموزشی در این زمینه را برای مخاطبان خود ارائه کرده است.

ریزش ارز دیجیتال تا کجا ادامه دارد؟ پایان شب سیه سپید است؟

قیمت ارز دیجیتال بیت کوین و سایر رمز ارزها چقدر کاهش پیدا کرد؟

ریزش ارز دیجیتال در ماه‌های گذشته باعث شد که قیمت بیت کوین حتی به کمتر از نصف بالاترین رکورد خود برسد. این کاهش قیمت به قدری بود که برخی از تحلیل‌گران آن را با ارزش این رمز ارز در دسامبر سال ۲۰۲۰ مقایسه کردند. برخی از معامله‌گران تازه‌کار نیز از ترس سرمایه خود از بازار خارج شدند. گفته می‌شود که بیت کوین ۲۱.۴۳٪، اتریوم ۳۵.۵۶٪، بایننس کوین ۴۵.۲۰٪ و دوج کوین ۳۵.۱۲‌٪ کاهش را تجربه کرده است.

اما به نظر شما پایان این شب سیه سپید است؟! تحلیل‌گران پیش‌بینی کرده‌اند که در اواخر سال ۲۰۲۲ روند صعودی قیمت و ارزش ارزهای دیجیتال دوباره آغاز خواهد شد. معامله‌گران نیز از همین حالا با شرکت در دوره‌های آموزشی مانند تدریس خصوصی ارز دیجیتال‌ در حال آماده‌سازی خود برای خرید ارز دیجیتال و سرمایه‌گذاری در این حوزه جذاب و درآمدزا هستند.

ریزش ارز دیجیتال تا کجا ادامه دارد؟ پایان شب سیه سپید است؟

آیا بازار کریپتو دوباره جان می‌گیرد؟ کی ارز دیجیتال بخریم؟

امروزه تقریباً همه افرادی که در بازار کریپتوکارنسی فعالیت می‌کنند، منتظر بهبود وضعیت ارزهای دیجیتال هستند. این سؤال که «ریزش ارز دیجیتال تا کجا ادامه دارد»، در همه محافل شنیده می‌شود. اظهارنظرهای مختلف و پاسخ‌های فراوانی برای این سؤال در فضای مجازی مطرح شده است؛ بنابراین باید با بالا بردن آگاهی و دانشتان در این زمینه توانایی تحلیل بازار و انتخاب بهترین پاسخ را در خود تقویت کنید. با وجود نوسانات بسیار، در طول سال گذشته بیت کوین شاهد افزایش نجومی قیمت خود بوده است.

با اینکه قیمت این رمز ارز هنوز با رکورد خود فاصله بسیاری دارد؛ اما هنوز هم نسبت به زمان مشابه در سال قبل رشد داشته است. با بررسی بازار متوجه می‌شویم که قیمت بیت کوین از فوریه ۲۰۱۴ حدود ۶۵۸۰۰.۹۱ درصد افزایش یافته است! تحلیل‌گران با بررسی روند سال‌های قبل پیش‌بینی می‌کنند که قیمت ارزهای دیجیتال دوباره به اوج بازگشته و حتی رکورد قبلی خود را نیز می‌شکند. اما شما به‌عنوان یک معامله‌گر نباید فقط چشم انتظار اظهارنظر افراد تأثیرگذار باشید؛ بلکه باید خودتان با یادگیری اصولی تحلیل بازار ارز دیجیتال (تکنیکال و فاندامنتال)، نسبت به تعیین بهترین زمان برای ورود به بازار و سرمایه‌گذاری در این حوزه اقدام کنید.

آموزش اصولی سرمایه‌گذاری و خرید و فروش ارز دیجیتال با مجموعه معتبر داجکس

در این مقاله یکی از اساسی‌ترین سؤال‌های این روزها در حوزه کریپتو را پاسخ دادیم؛ اینکه ریزش ارز دیجیتال تا کی ادامه دارد؟ با مطالعه این مقاله متوجه شدیم که این شرایط در سال‌های قبل نیز اتفاق افتاده و بازار رمز ارزها دوباره از نو جان گرفته است. اما برای ورود به این دنیای جذاب و سرمایه‌گذاری روی ارزهای دیجیتالی مانند بیت کوین یا اتریوم، باید حتماً به‌طور اصولی و حرفه‌ای آموزش ببینید.

با کمک دوره‌های آموزش ارز دیجیتال داجکس می‌توانید صفر تا صد ورود به بازار کریپتوکارنسی را یاد بگیرید. داجکس با ارائه انواع دوره‌های آموزشی مقدماتی، پیشرفته و حتی تدریس خصوصی (VIP) ارز دیجیتال به شما کمک می‌کند تا در این بازار پرنوسان درآمدی پایدار داشته باشید. برای کسب اطلاعات بیشتر درباره دوره‌های داجکس، وارد سایت این مجموعه به نشانی dogex.ae شوید و از راهنمایی‌های مشاوران این تیم متخصص بهره ببرید.

کد خبر 589346

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.