فناوری اطلاعات موضوعی محدود به یک سازمان نیست

رئیس شورای اسلامی شهرکرد با بیان اینکه فناوری اطلاعات موضوعی محدود به یک سازمان نیست، گفت: امروزه شورای اسلامی شهر در راستای ایجاد و توسعه شهر هوشمند شهرکرد با حمایت و سیاست‌گذاری‌های خود، زمینه را برای فعالیت در این حوزه فراهم کرده است.

به گزارش خبرنگار ایمنا، محمدرضا بیاتی امروز _سه‌شنبه بیست‌وهشتم تیرماه_ در جلسه علنی شورای اسلامی شهرکرد، اظهار کرد: روز فناوری اطلاعات و روز حراست، یادآور تلاش، فداکاری و ایثارگری افرادی است که در راستای حفظ و حراست از بیت‌المال و سیستم اداری، کارکنان شاغل در نظام مقدس جمهوری اسلامی و مقابله با تخلفات در طول سال و شبانه‌روز فعال بوده‌اند و با دقت نظر، تخصص و تعهدی که به انقلاب اسلامی دارند، همواره منافع نظام و انقلاب را بر همه موضوعات دیگر اولویت دادند.

وی با بیان اینکه بدون وجود حراست برای تضمین سلامت اداری در یک مجموعه یا سیستم، نمی‌توان به اهداف از پیش تعیین شده، دست یافت، ادامه داد: نقش حراست در مدیریت شهری با توجه به وظایف گسترده آن و انتظارات مردم که به سبب ارتباط مستقیم و روزمره شهرداری ایجاد می‌شود، حساس، خطیر و در عین حال لذت‌بخش است.

رئیس شورای اسلامی شهرکرد با اشاره به اینکه فناوری اطلاعات موضوعی محدود به یک سازمان یا یک مجموعه خاص نیست، افزود: فناوری اطلاعات مجموعه اقداماتی است که در تمام سیستم‌ها، فرایندها و حوزه‌ها جاری است، همچنین حیات انسان‌ها در سراسر کره زمین بدون فناوری اطلاعات و فناوری‌های نوین امکان‌پذیر نیست.

وی اضافه کرد: فناوری اطلاعات باید در مدیریت شهری نیز از اهمیت بسیار بالایی برخوردار شود و پیشرفت و توسعه این حوزه در شهرداری‌ها به عنوان یکی از مهمترین دستاوردها، منجر به افزایش رضایت‌مندی عمومی، شفافیت سیستمی و ارتقای اعتماد مردمی شود.

بیاتی افزود: امروزه شورای اسلامی شهر در راستای ایجاد و توسعه شهر هوشمند شهرکرد با حمایت و سیاست‌گذاری‌های خود، زمینه را برای فعالیت در این حوزه فراهم کرده است و از شهرداری شهرکرد و سازمان فناوری اطلاعات نیز انتظار می‌رود در راستای اطلاع، رفاه و آسایش شهروندان با توسعه هرچه بیشتر خدمات الکترونیکی و شفافیت سیستمی بیش از پیش و با حساسیت و حمایتی دوچندان به موضوع ورود کند.

کد خبر 589240

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.