فوتبال ایران از هم پاشیده است/فدراسیون ایرانی‌ها بی‌در و پیکر است!

نشریه پرتغالی اوجوگو با بازتاب صحبت‌های اخیر مهدی طارمی فوتبال ایران را از هم‌پاشیده دانست و فدراسیونش را نیز بی‌در و پیکر خواند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، حال و روز فدراسیون فوتبال و تیم‌ملی فوتبال کشورمان در فاصله چند ماه مانده به جام‌جهانی ۲۰۲۲ قطر و اتفاقات عجیب و غریب در روزهای اخیر از اخراج دراگان اسکوچیچ از سمت سرمربیگری تیم‌ملی تا ابقای وی در چند ساعت گذشته، باعث شده تا فوتبالمان توسط سایر کشورها خصوصاً اروپایی‌ها به‌طرز عجیبی سوژه رسانه‌هایشان شود.

رسانه پرتغالی زبان اوجوگو در گزارشی به صحبت‌های بحث‌برانگیز مهدی طارمی درباره شرایط فدراسیون فوتبال ایران و تیم ملی کشورمان واکنش نشان داد و نوشت: تیم‌ملی ایران پیش از مسابقات جام‌جهانی ۲۰۲۲ قطر دچار دو دستگی شده است.

این رسانه طارمی عنوان کرده که طارمی از وضعیت تیم‌ملی فوتبال ایران با سرمربگیری دراگان اسکوچیچ انتقاد کرده، اما در عین حال از خاطرات اش با کارلوس کی روش در این تیم یاد کرده است.

اوجوگو در ادامه نوشت: تیم ملی ایران از هم پاشیده و اتحادش از بین رفته است. هیچکس در این تیم راضی به همبستگی با دیگری نیست و فدراسیون فوتبال ایران نیز سازمانی بی در و پیکر است.

کد خبر 588915

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.