انتخاب رئیس کمیسیون اصل ۹۰ در دستور کار مجلس

بررسی تقاضای دولت مبنی بر استرداد لایحه ایجاد مناطق آزاد تجاری-صنعتی سرخس-دوغارون و مازندران در دستور کار مجلس قرار گرفت.

به گزارش ایمنا و به نقل از خانه ملت، نشست علنی امروز _یکشنبه بیست‌وششم تیرماه_ مجلس شورای اسلامی به ریاست محمدباقر قالیباف و با حضور ۲۰۰ تن از نمایندگان آغاز شد.

در این نشست ادامه رسیدگی به گزارش شور دوم کمیسیون امور داخلی کشور و شوراها در مورد طرح نحوه تشکیل و فعالیت تشکل‌های صنفی-تخصصی و گزارش کمیسیون اجتماعی در مورد طرح یک فوریتی نحوه انتصاب اشخاص در مشاغل حساس در دستور کار قرار می‌گیرد.

همچنین نمایندگان در این جلسه گزارش کمیسیون کشاورزی، آب، منابع طبیعی و محیط زیست در مورد لایحه تصویب اصلاحات ضمائم کنوانسیون بین‌المللی جلوگیری از آلودگی دریا ناشی از کشتی‌ها و گزارش کمیسیون اقتصادی در مورد طرح تبیین وضعیت شاخص‌های اقتصادی در پایان هر دولت بررسی می‌کنند.

بررسی گزارش کمیسیون قضائی و حقوقی در مورد طرح اصلاح قانون نحوه اجرای محکومیت‌های مالی و گزارش کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی در مورد لایحه موافقتنامه بین دولت جمهوری اسلامی ایران و مجمع مجالس آسیایی در رابطه با حقوق، مزایا و مصونیت‌های دبیرخانه دائمی مجمع مجالس آسیایی از دیگر برنامه‌های امروز جلسه علنی خواهد بود.

همچنین انتخاب رئیس کمیسیون اصل ۹۰ قانون اساسی با پیشنهاد هیئت‌رئیسه و ادامه رسیدگی بررسی تقاضای استرداد لایحه ایجاد مناطق آزادتجاری-صنعتی سرخس-دوغارون و مازندران در دستور کار امروز صحن علنی خواهد بود.

کد خبر 588740

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.