پیش‌بینی بورس فردا ۲۶ تیر ۱۴۰۱+ اخبار لحظه‌ای

برای بازار فردا پیش‌بینی می‌شود سطح یک‌میلیون ۴۸۰ هزار واحد از دست برود و احتمال ریزش پنج تا ۱۰ هزار واحد وجود دارد؛ پیش‌بینی می‌شود در نیمه دوم وضعیت بازار بهبود یابد، احتمال حمایت نهادهای حقوقی و صندوق تثبیت در بازار فردا وجود دارد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، تنها گروهی که در بازار امروز به صورت کلی روند مثبتی را سپری کرد، گروه دارویی بود که به واسطه رشد نرخ فروش‌های این شرکت‌ها اتفاق افتاد و روند مثبت این گروه از میزان منفی بودن شاخص کاست. گروه‌های بزرگ بازار مانند فلزات، بانکی‌ها و شیمیایی‌ها همچنان روند نزولی دارند، شاخص به یکی از مهم‌ترین سطح‌های حمایتی خود یعنی محدوده یک میلیون ۴۸۰ هزار واحد رسیده است که در صورتی که فردا از دست برود احتمال افت تا یک میلیون ۴۵۰ هزار واحد وجود خواهد داشت.

این روزهای بازار همزمان است با افزایش نرخ دلار به محدوده ۳۲ هزار ۳۲۰ تومان اما بازار سرمایه نه تنها روند صعودی ندارد بلکه روند نزولی در پیش گرفته است، مدت زیادی است که امید در دل فعالان این بازار مرده است و اگر سرمایه خود را به هر بازار دیگری می‌بردند بازدهی بیشتری دریافت می‌کردند.

برای بازار فردا پیش‌بینی می‌شود سطح یک میلیون ۴۸۰ هزار واحد از دست برود و احتمال ریزش پنج تا ۱۰ هزار واحد وجود دارد، پیش‌بینی می‌شود در نیمه دوم وضعیت بازار بهبود یابد، احتمال حمایت نهادهای حقوقی و صندوق تثبیت در بازار فردا وجود دارد.

کد خبر 588607

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.