رکورد مصرف برق در اصفهان شکسته شد/ مدیریت بار با صنایع انجام می‌شود

سخنگوی صنعت برق استان اصفهان گفت: در روز بیست‌ویکم تیرماه، اوج مصرف روز در ساعت ۱۱:۱۶ بوده است که ۴,۷۶۸ مگاوات برق در استان اصفهان تولید، ۵,۴۲۱ مگاوات برق مصرف و ۶۵۳ مگاوات برق از شبکه سراسری به شبکه توزیع برق اصفهان وارد شد. از ابتدای خردادماه تاکنون این بیشترین میزان مصرف در استان اصفهان بوده است.

سیدمحمدرضا نوحی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: در روز بیست‌ویکم تیرماه، اوج مصرف روز در ساعت ۱۱:۱۶ بوده است که ۴,۷۶۸ مگاوات برق در استان اصفهان تولید، ۵,۴۲۱ مگاوات برق مصرف و ۶۵۳ مگاوات برق از شبکه سراسری به شبکه توزیع برق اصفهان وارد شد. از ابتدای خردادماه تاکنون این بیشترین میزان مصرف در استان اصفهان بوده است.

وی افزود: همچنین اوج مصرف شب در این تاریخ، ساعت ۲۱:۲۸ بوده است که ۴,۶۱۴ مگاوات برق تولید، ۵۶۳ مگاوات برق مصرف و ۴۴۹ مگاوات برق از شبکه سراسری به شبکه توزیع برق استان اصفهان وارد شد.

سخنگوی صنعت برق استان اصفهان گفت: در روز گذشته (چهارشنبه بیست‌ودوم تیرماه) اوج مصرف روز در ساعت ۱۰:۱۳ بوده است که ۴,۸۵۲ مگاوات برق در استان اصفهان تولید، ۵,۱۵۵ مگاوات برق مصرف و ۳۰۳ مگاوات برق از شبکه سراسری به شبکه توزیع برق اصفهان وارد شد.

نوحی اضافه کرد: همچنین اوج مصرف شب در این تاریخ، ساعت ۲۱:۱۳ بوده است که ۴,۲۶۱ مگاوات برق تولید، ۴,۸۹۴ مگاوات برق مصرف و ۶۶۳ مگاوات برق از شبکه سراسری به شبکه توزیع برق استان اصفهان وارد شد.

وی تصریح کرد: مدیریت بار با صنایع انجام می‌شود و برای مشترکان خانگی قطعی برق خاموشی نخواهیم داشت‌.

کد خبر 588025

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.