آیفون ۱۴ مکس احتمالا با تاخیر یا به صورت محدود عرضه می‌شود

اطلاعات ارائه شده نشان می‌دهد که احتمالا آیفون ۱۴ مکس به دلیل تعویق در زمان‌بندی تولید با تاخیر در عرضه مواجه خواهد شد.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا، گزارش‌های منتشر شده حاکی از این است که تولید گوشی‌های آیفون ۱۴ مکس عقب‌تر از برنامه پیش می‌رود. این گوشی که قرار است نخستین گوشی ۶.۷ اینچی باشد، باعث بروز بعضی مشکلات در زنجیره تأمین شده است. به نظر می‌رسد که تأمین پنل برای گوشی آیفون ۱۴ مکس بسیار آهسته‌تر از گوشی آیفون ۱۴ پرو مکس پیش می‌رود.

آیفون ۱۴ مکس و آیفون ۱۴ پرو مکس تفاوتی در زمینه اندازه صفحه‌نمایش ندارد، اما پنل‌های آن‌ها متفاوت خواهد بود. این تفاوت به دلیل پشتیبانی نکردن آیفون ۱۴ مکس از قابلیت ProMotion است؛ زیرا فناوری نرخ نوسازی تطبیقی اپل به صورت انحصاری برای گوشی‌های آیفون ۱۴ پرو و آیفون ۱۴ پرو مکس ارائه می‌شود.

البته این گزارش‌ها در ماه می منتشر شدند و ممکن است در این دو ماه خیلی از مسائل تغییر کرده باشد. در صورتی که وضعیت تأمین پنل آیفون ۱۴ مکس وخیم باشد، عرضه دستگاه با تأخیر مواجه می‌شود یا در زمان عرضه با محدودیت شدید تعداد روبه‌رو خواهد شد. انتظار می‌رود که گوشی آیفون ۱۴ در زمان عرضه به عنوان یکی از مدل‌های پرطرفدار ظاهر شود، زیرا این نخستین بار است که اپل گوشی ۶.۷ اینچی را با بدون ویژگی‌های مدل پرو در دسترس کاربران قرار می‌دهد.

کد خبر 587990

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.