قطع ۲ درخت آفت‌زده و خطرآفرین با مجوز قانونی سازمان پارک‌ها

معاون خدمات شهری منطقه شش شهرداری اصفهان گفت: دو درخت نارون آفت‌زده در این منطقه که جزو درختان خطرآفرین به شمار می‌رفت، با کسب مجوز قانونی از سوی سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهرداری اصفهان قطع شد.

به گزارش ایمنا، مرتضی رادمهر اظهار کرد: با توجه به مکاتبه سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهرداری اصفهان با مناطق پانزده‌گانه شهرداری اصفهان مبنی بر معرفی درختان خطرآفرین برای شهر و شهروندان، فهرستی از این درختان تهیه و برای این سازمان ارسال شد.

وی افزود: پس از بازدید کارشناس سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهرداری اصفهان در سیزدهم تیرماه سال جاری، دو درخت نارون واقع در ابتدای خیابان سعادت‌آباد شرقی از سمت شیخ صدوق جزو درختان آفت زده شناخته و نامه رسمی مجوز قطع این درختان صادر شد.

معاون خدمات شهری منطقه شش شهرداری اصفهان خاطرنشان کرد: در این نامه قید شده است که دو درخت مذکور در آستانه شکستگی تنه و خطر سقوط قرار دارند.

وی ادامه داد: چند روز قبل دستک یکی از این دو درخت شکسته و بر روی پشت بام ساختمان بانکی که در نزدیکی آنها قرار داشته، سقوط کرده بود.

رادمهر خاطرنشان کرد: در هفته‌های گذشته سقوط چندین درخت آفت‌زده و خشک در سطح شهر را شاهد بودیم که خساراتی نیز به چند خودرو و موتورسیکلت وارد کرده است و موجب ایجاد جراحاتی برای شهروندان شد.

کد خبر 587970

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.