قیمت مسکن امروز اصفهان ۲۱ تیر ۱۴۰۱/ رهن نجومی در شرق اصفهان!

قیمت مسکن در محدوده خیابان لاهور هر متر ۲۳ تا ۵۸ میلیون تومان برای آپارتمان اعلام شده است. همچنین مبلغ اجاره در این منطقه چهارصد هزار تا چهارمیلیون تومان است.

به گزارش خبرنگار ایمنا، براساس داده‌های پورتال یکی از دفاتر معاملات املاک کلان‌شهر اصفهان، قیمت مسکن برای واحدهای آپارتمانی از متری ۲۳ میلیون تومان برای خانه‌ای در خیابان لاهور تا متری ۵۸ میلیون تومان در خیابان حمزه اصفهانی می‌رسد.

در لیست آپارتمان‌های نوساز ارائه شده در این منطقه علاوه بر این موارد، در یکی از دفاتر مشاور املاکی واقع در خیابان رکن‌الدوله، آپارتمان دو خوابه‌ای با متراژ ۸۰ متر واقع در همان خیابان قیمت هر متر ۲۸ میلیون تومان ارائه شده است.

علاوه بر این موارد در لیست خانه‌های با قدمت بالاتر دفتر مشاور املاکی واقع در خیابان لاهور خانه‌ای با قدمت بیش از ۲۵ سال ارائه کرده که در طبقه سوم واقع شده است، قیمت هر متر از این خانه ۱۱۴ متری ۲۳ میلیون تومان ارائه شده است و مبلغ نهایی آن را دو میلیارد و ۷۰۰ میلیون تومان اعلام کرده‌اند.

همچنین آپارتمانی با متراژ ۱۱۵ متر در خیابان حمزه اصفهانی به قیمت هر متر ۵۸ میلیون تومان برای فروش ارائه شده است که مبلغ خرید نهایی آن را شش میلیارد و ۷۵۰ میلیون تومان تعیین کرده‌اند. این خانه در طبقه اول یک ساختمان شش طبقه واقع شده و قدمت آن کمتر از دو سال است.

قیمت رهن و اجاره

علاوه بر این، قیمت رهن و اجاره در این منطقه برای یک واحد مسکونی با قدمت کمتر از پنج سال و متراژ ۲۵۰ متر در خیابان بی‌سیم غربی یک میلیارد و ۴۰۰ میلیون تومان رهن کامل است.

همچنین یک واحد مسکونی ۱۲۵ متری در خیابان لاهور ارائه شده که مبلغ رهن آن ۲۵۰ میلیون و اجاره ماهیانه آن چهار میلیون تومان است. این واحد مسکونی سه خوابه و نوساز است.

به گفته مشاوران املاک منطقه در این منطقه تعداد خانه‌هایی که برای رهن و اجاره در این فصل ارائه شده بیشتر از سایر مناطق اصفهان است. یک آپارتمان ۱۴۰ متری در خیابان بی‌سیم شرقی به قیمت رهن ۸۰۰ میلیون تومان به دفتر مشاور املاک واقع در همان خیابان سپرده شده است.

نوع و متراژ قیمت رهن و اجاره
۲۵۰ متری خیابان بی‌سیم غربی اجاره: - / یک میلیارد و ۴۰۰ میلیون تومان رهن
۱۲۵ متری خیابان لاهور

اجاره: چهار میلیون تومان / ۲۵۰ میلیون تومان رهن

۱۴۰ متری خیابان بی‌سیم شرقی اجاره: - / ‏۸۰۰‬ میلیون تومان رهن

برای مشاهده قیمت مسکن در نقاط مختلف اصفهان، اینجا کلیک کنید.

محله قیمت خرید
محدوده خیابان لاهور (نوساز) متری ۲۳ تا ۵۸ میلیون تومان
محدوده خیابان لاهور (قدت ۲۵ سال) متری ۲۳ میلیون تومان
محدوده خیابان حمزه اصفهانی (نوساز) متری ۵۸ میلیون تومان
کد خبر 587535

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.