پیشرفت ۵۰ درصدی احداث پل کانال آب در خیابان مقداد

مدیر منطقه ۱۵ شهرداری اصفهان با اشاره به پیشرفت ۵۰ درصدی عملیات احداث پل روی کانال آب خیابان مقداد، گفت: این پل تا نیمه مردادماه تکمیل خواهد شد و در اختیار شهروندان قرار می‌گیرد.

هوشنگ نظری‌پور در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، ضمن تبریک فرارسیدن دهه ولایت و امامت، اظهار کرد: در بازدید ماه‌های گذشته از محله قصر و دیدار با اهالی این محله، قول احداث پل در خیابان مقداد به شهروندان داده شد که با دریافت مجوز از شرکت آب، این مهم در حال انجام است.

وی افزود: با توجه به اتمام عملیات زیرسازی و روکش آسفالت خیابان مقداد حدفاصل خیابان جی شرقی از تقاطع مالک‌اشتر تا میدان سلمان در سال گذشته و با توجه به طول حدود ۲۳۰۰ متری این خیابان، برای کاهش طول سفر و سهولت دسترسی شهروندان محله قصر و دیگر محله‌های واقع شده در محدوده کانال آب، احداث پل روی کانال آب ضروری بود.

مدیر منطقه ۱۵ شهرداری اصفهان با اشاره به پیشرفت ۵۰ درصدی احداث پل بتنی روی کانال آب، خاطرنشان کرد: طول این پل که به صورت دوربرگردان در حال احداث است، ۱۱ متر و عرض آن ۱۳.۵ متر است که پیش‌بینی می‌شود در ساخت آن ۱۸۳ مترمکعب بتن و ۳۵ تن میلگرد به کار برده شود؛ از دیگر ویژگی‌های این پل اجرای لاینینگ جهت استحکام بیشتر سطح کانال آب در قسمتی که این پل احداث شده و افزایش ضریب نفوذناپذیری بستر کانال آب است.

وی تصریح کرد: پروژه احداث پل روی کانال آب واقع در خیابان مقداد تا اواسط مردادماه سال‌جاری با صرف اعتباری بالغ بر ۱۶ میلیارد ریال به بهره‌برداری خواهد رسید و یک پل دیگر نیز با همین مشخصات در خیابان مقداد دوم احداث خواهد شد که عملیات اجرایی آن آغاز شده است و پیش‌بینی می‌شود تا پایان مردادماه به پایان برسد.

نظری‌پور در خصوص دیگر فعالیت‌های عمرانی و ترافیکی منطقه ۱۵ شهرداری، اضافه کرد: اجرای عملیات زیرسازی، لکه‌گیری و روکش آسفالت در بیش از ۲۰ هزار مترمربع معابر فرعی این منطقه با هزینه‌ای معادل ۱۲ میلیارد ریال در هشت ماه گذشته انجام شده است.

کد خبر 587302

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.