تولید بیش از ۲۳ هزار تن سنگ لاشه در کارگاه‌های شهرداری

سرپرست شهرداری خمین گفت: در سه ماهه نخست سال جاری، ۲۳ هزار و ۲۵۵ تن سنگ لاشه در سایت کارگاه‌های شهرداری خمین تولید و در پروژه‌های عمرانی شهر استفاده شده است.

حمید احمدی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در تشریح عملکرد سایت کارگاه‌های شهرداری خمین، اظهار کرد: سایت کارگاه‌های شهرداری خمین از زیرساخت‌های اساسی شهر است که با تولیدات آن بسیاری از پروژه‌های عمرانی شهر اجرایی می‌شود.

وی افزود: در سه ماهه نخست سال جاری، ۲۳ هزار و ۲۵۵ تن سنگ لاشه در سایت کارگاه‌های شهرداری خمین تولید و در پروژه‌های عمرانی شهرداری استفاده شده است.

سرپرست شهردار خمین با بیان اینکه در سه ماهه نخست امسال انفجار معدن در سایت کارگاه‌ها انجام شد که تولیدات بسیاری داشت، خاطرنشان کرد: در سه نخست ماهه امسال، چهار هزار و ۳۸۸ تن ماسه شکسته تولید و توسط شهرداری و پیمانکاران در فعالیت‌های عمرانی سطح شهر استفاده شده است.

احمدی تصریح کرد: دو هزار و ۷۵۲ تن ماسه بادامی، دو هزار و ۵۱۱ تن ماسه نخودی، یک هزار و ۲۸۷ تن ماسه بادی و ۵۸۲ تن بیس در سال جاری در سایت کارگاه‌ها تولید و در زیرسازی آسفالت، تولید آسفالت، زیرسازی کف‌فرش‌ها و پوشاندن لوله‌کشی‌ها به کار رفته است.

وی با اشاره به پیشرفت پروژه‌های عمرانی سطح شهر، گفت: عملیات اجرایی آسفالت معابر شهر، رفیوژ میانی میدان مدرس، آماده‌سازی پارک فیروزآباد و دیوارچینی رودخانه ساحلی فیروزآباد در دست اجرا است.

کد خبر 586785

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.