ایران یک _ ایتالیا ۳/ یک بازی خوب با باخت برای ایران تمام شد

در نخستین دیدار شهر گدانسک تیم‌های ملی والیبال ایران و ایتالیا به مصاف یکدیگر رفتند و شاگردان بهروز عطایی سه بر یک مغلوب تیم کامل ایتالیا شدند تا پنجمین ناکامی خود را تجربه کنند و تعداد برد و باخت تیم ایران برابر شود.

به گزارش خبرنگار ایمنا، تیم ملی والیبال ایران امروز _پنجشنبه شانزدهم تیرماه_ در سومین روز هفته سوم و پایانی مرحله مقدماتی لیگ ملت‌های والیبال سال ۲۰۲۲ مقابل ایتالیا قرار گرفتند.

در ست اول شاگردان عطایی تا امتیاز پنج با ایتالیا پایاپای پیش رفتند، اما در ادامه چند امتیاز عقب افتادند تا وقت استراحت فنی این ست ۱۲ بر ۶ به سود ایتالیا شود. تیم ایران در این ست دو امتیاز سرویس، دو دفاع و ۶ حمله به دست آورد ولی در نهایت تلاش آنها فایده‌ای نداشت و با نتیجه ۲۵ بر ۱۶ این ست را واگذار کردند.

در ست دوم مرتضی شریفی جای خود را به اسفندیار داد و این ست با برتری ایتالیایی‌ها شروع شد، هرچه از بازی گذشت عملکرد ملی‌پوشان ایران بهتر شد تا دوتیم در امتیاز ۱۱ مساوی شوند. رقابت دو تیم در ست دوم پایاپای پیش رفت و شاگردان عطایی با نتیجه ۲۷ بر ۲۵ این ست را با پیروزی تمام کردند.

در ست سوم این بار ایران شروع بازی را در دست گرفت، اما با وقت استراحتی که سرمربی ایتالیا گرفت، این تیم به خودش آمد و باری در امتیاز ۱۰ برابر شد. خطاهای شاگردان عطایی در این ست زیاد شد تا ست سوم با نتیجه ۲۵ بر ۲۳ به نفع ایتالیا تمام شود.

در ست چهارم ایتالیا جلو افتاد، اما بازیکنان ایران هم عملکرد خوبی به نمایش گذاشتند و در امتیاز ۱۵ مساوی شدند. این ست هم با نتیحه ۲۵ بر ۲۳ به نفع ایتالیا تمام شدتا سه بر یک مغلوب ایتالیا شده باشد.

کد خبر 586715

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.