شهروندان شهرکردی ناظر بر مذاکرات شورا باشند

رئیس شورای اسلامی شهر شهرکرد گفت: شهروندان می‌توانند در این جلسات حضور داشته و ناظر بر مذاکرات اعضای شورا باشند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، محمدرضا بیاتی امروز _ چهارشنبه پانزدهم تیرماه_ در یکصدمین نشست علنی شورای اسلامی شهرکرد، اظهار کرد: مجموعه مدیریت شهری در نظر داشته باشد که احترام به مردم را سرلوحه کار خود قرار دهند و برای رفع مشکل شهروندان از هیچ تلاشی دریغ نکنند که این مهم تلاش همه مجموعه را لازم دارد.

وی با اشاره به اینکه تمامی رسانه‌های مجوزدار اعم از خبرگزاری‌ها، رسانه‌های مجازی و مطبوعات محلی می‌توانند در جلسات صحن علنی شورای شهر حضور داشته باشند، افزود: اکثر جلسات شورای شهر علنی است و شهروندان می‌توانند در این جلسات حضور داشته و ناظر بر مذاکرات اعضای شورا باشند.

رئیس شورای اسلامی شهر شهرکرد ادامه داد: از همکاری‌های ارزشمند و خالصانه سرپرست معاونت توسعه مدیریت و منابع شهرداری شهرکرد در پیشبرد امور محوله و ارتقای اهداف بلند مدیریت شهری برخلاف برخی از همکارانشان با مجموعه شورای اسلامی شهر تقدیر می‌کنم.

فاطمه بیگی، رئیس کمیسیون املاک و اداری شورای اسلامی شهرکرد در ادامه با اشاره به اینکه نیوجرسی‌های امتداد خیابان پرستار به خیابان ١٢ محرم برای تردد مردم، کارکنان کادر درمان بیمارستان‌ها باعث ترافیک و مشکل شده است، گفت: این موضوع باید شورای ترافیک شهرستان شهرکرد تجدیدنظر و به راه‌چاره برسیم و یا حداقل از چراغ‌های راهنمایی استفاده شود.

ماشاالله ایزدی در ادامه جلسه با بیان اینکه امروز بحث آب بسیار مهم و مهم‌ترین دغدغه مردم است، گفت: در شرایطی قرار داریم که آب شرب برخی مناطق استان چهارمحال و بختیاری با تانکرهای تأمین می‌شوند و شاهد فرونشست‌های عمقی زمین هستیم، بنابراین مهم‌ترین مطالبه به حق و قانونی مردم صیانت از آب استان است.
رئیس کمیسیون فرهنگی، اجتماعی، ورزشی، ایثارگران و بانوان شورای اسلامی شهرکرد، افزود: انتظار می‌رود همه مسئولان استان تأمین آب موارد نیاز مردم را به عنوان اولویت اصلی خود قرار دهند و قاطعانه در صیانت از آب استان وحدت و انسجام داشته باشند.
وی افزود: شورای ششم به دنبال ارائه راهکارهایی برای حل معضل کم آبی، خشکی و فرونشست‌های دشت شهرکرد است و به همین منظور در نظر دارد تا در مجموعه مدیریت شهری کمیسیون آب تشکیل و از حق شهروندان دفاع کند.

کد خبر 586522

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.