جهاد آبرسانی البرز رتبه اول کشور را کسب کرد

مدیرعامل شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور گفت: طرح‌ها و پروژه‌های جهاد آبرسانی در روستاهای استان البرز از نظر پیشرفت فیزیکی در سطح کشور رتبه‌ی اول را دارد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، اتابک جعفری در بازدید از پروژه‌های آبرسانی استان البرز که عصر چهارشنبه_پانزدهم تیرماه_ انجام شد، با اعلام اینکه استان البرز در حوزه طرح‌ها و پروژه‌های جهاد آبرسانی رتبه اول کشوری را کسب کرده است، اظهار کرد: با تلاش شبانه‌روزی سپاه و آبفای البرز طرح محرومیت‌زدایی و جهاد آبرسانی به روستاهای استان البرز از اواخر سال ۱۴۰۰ آغاز شد و خوشبختانه طی سه ماه و تاکنون ۳۰ درصد پیشرفت فیزیکی داشته که یک رکورد کشوری محسوب می‌شود.

وی با اشاره به اینکه ۷۱۰۰ روستا توسط سپاه و ۳۰۰۰ روستای بالای ۲۰ خانوار توسط بخش خصوصی آبرسانی خواهد شد، افزود: این پروژه‌ها شامل آبرسانی جهادی به شش روستا در شهرستان ساوجبلاغ، نظرآباد و چهارباغ است که شامل احداث ۳۰ کیلومتر خط انتقال و توزیع، ساخت دو مخزن زمینی ۵۰۰ متر مکعبی، اصلاح ۵۰۰۰ فقره انشعاب آب و احداث دو مخزن هوایی ۱۰۰ متر مکعبی است.

جعفری خاطر نشان کرد: طرح‌های جهادی آبرسانی در روستاهای هیو، قاسم‌آباد بزرگ، بختیار، یعقوب آباد، خیرآباد و سلطان آباد در حال اجرا بوده و اعتبار در نظر گرفته شده برای اجرای این پروژه ۳۳۰ میلیارد ریال است.

کد خبر 586503

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.