لزوم افزایش ظرفیت استفاده از پابندهای الکترونیک برای مددجویان

رئیس سازمان زندان‌های کشور گفت: یکی از برنامه‌های سازمان زندان‌ها افزایش ظرفیت استفاده از پابندهای الکترونیک برای مددجویان است.

به گزارش ایمنا و به نقل از میزان غلامعلی محمدی در دیدار با نماینده ولی‌فقیه استان خوزستان، اظهار کرد: زندان یکی از ضرورت‌های جوامع بشری است این ضرورت به خاطر وجود افرادی است که یا معارض قانون هستند و یا به هر دلیل دچار جرایم غیر عمد می‌شوند. تلاش ما نیز بر این است که از همه ظرفیت‌ها برای باز سازگاری اجتماعی این افراد و تدارک بسترهای مناسب برای زندگی سعادتمندانه آن‌ها اقدام کنیم.

اشتغال‌آفرینی در زندان‌ها بهترین بستر برای اصلاح مددجویان است

وی افزود: ما در مدیریت سازمان زندان‌ها، بهترین بستر برای اصلاح و تربیت زندانیان را توسعه کیفی و کمی اشتغال در مراکز می‌دانیم. البته به‌موازات آن نیز فعالیت‌های فرهنگی و همچنین اقدامات مرتبط با حمایت از خانواده زندانیان را به‌پیش می‌بریم.

رئیس سازمان زندان‌های کشور با اشاره به محاسن استفاده از سامانه‌های الکترونیک در ارتباط با امور زندانبانی، تصریح کرد: یکی از برنامه‌های ما افزایش ظرفیت استفاده از پابندهای الکترونیک برای مددجویان است که درحال حاضر ۴۳۰ نفر از مددجویان واجد شرایط خوزستان و افرادی که خطری برای جامعه ندارند، از پابند الکترونیک استفاده می‌کنند.

کد خبر 586477

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.