لزوم توجه مدیریت شهری به سرمایه‌گذاری بخش خصوصی

رئیس شورای اسلامی شهر تهران گفت: در جذب سرمایه‌گذار کارنامه خوبی نداشتیم و باید تلاش کنیم تا مشکلات این حوزه رفع شود.

به گزارش خبرنگار ایمنا، مهدی چمران، امروز _چهارشنبه، پانزدهم تیرماه_ در همایش بین‌المللی فرصت‌های سرمایه‌گذاری شهر تهران، اظهار کرد: پایتخت آماده پذیرش سرمایه‌گذاری در تمام ابعاد و حوزه‌های مختلف شهری است تا نیاز شهر مرتفع شود و سرمایه‌گذار به اهداف سرمایه‌ای خود برسد.

وی ادامه داد: اگر در کشور نیاز به سرمایه‌گذاری است در شهر هم نیاز به سرمایه‌گذاری داریم که بعضی عقب‌ماندگی و کمبودها را با جلب سرمایه‌گذار می‌توان رفع کنیم.

رئیس شورای اسلامی شهر تهران گفت: در جذب سرمایه‌گذاری کارنامه خوبی نداشتیم و افرادی که برای سرمایه‌گذاری می‌آیند، انسان‌های با درک بالا هستند، بنابراین باید مسیر و راه‌های سرمایه‌گذاری را هموار کنیم تا با مشکل مواجه نشویم.

وی افزود: بستن قرارداد و پیمان‌نامه باید به گونه‌ای انجام شود تا سرمایه‌گذار به مقاصد اقتصادی خود دست یابد و شهر از لحاظ ایمنی بالا برود و مردم نیز احساس امنیت کنند تا مشکلی مانند آنچه در متروپل آبادان رخ داد را شاهد نباشیم.

چمران با بیان اینکه باید به سرمایه‌گذار به چشم یک دوست، شریک و همراه با احترام و تکریم نگاه کرد، گفت: سرمایه‌گذار نیز در این شرایط با تشویق و روحیه بالا در آبادانی شهر مشتاقانه کار و تلاش خواهد کرد.

وی تصریح کرد: شورای اسلامی شهر تهران می‌تواند با تصویب مصوبات لازم راه را برای جذب سرمایه‌گذاری در حوزه شهری مهیا سازد.

کد خبر 586463

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.