گوشی‌های Red Magic 7S چه ویژگی‌هایی دارد؟

اطلاعات ارائه شده نشان می‌دهد که گوشی‌های سری Red Magic 7S احتمالا با نمایشگر OLED، خنک‌کننده مایع و حداکثر ۱۸ گیگابایت رم معرفی می‌شود.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا، گزارش‌های منتشر شده رندرهای جدید Red Magic 7S پرو نشان می‌دهد که این محصول از بدنه پشتی شفاف نقره‌ای با فن مجهز به نورپردازی RGB بهره خواهد برد؛ سرعت این فن ۲۰ هزار دوربردقیقه است. پشت این دستگاه نیز میزبان دوربین سه‌گانه، فلش LED و ورودی جریان هوا است. انتظار می‌رود که Red Magic 7S pro به تراشه Snapdragon 8+ Gen1 و باتری ۵۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی و فناوری خنک‌کننده مایع ICE 10.0 مجهز شود. برای فعال کردن این سیستم خنک‌کننده می‌توان از سوئیچ قرمزرنگ تعبیه شده در لبه سمت چپ استفاده کرد.

اطلاعات ارائه شده نشان می‌دهد که Red Magic 7S پرو به صفحه‌نمایش ۶.۸ اینچی OLED با نرخ نوسازی ۱۶۵ هرتز و وضوح Full HD پلاس، حسگر اثرانگشت زیر نمایشگر، تراشه Snapdragon 8+ Gen1، حداکثر ۱۸ گیگابایت حافظه رم و یک ترابایت حافظه ذخیره‌سازی داخلی مجهز خواهد شد. این گوشی گیمینگ به صورت پیش‌فرض سیستم‌عامل اندروید ۱۲ را با رابط کاربری سفارشی این برند اجرا خواهد کرد.

دوربین سلفی زیرنمایشگر گوشی Red Magic 7S پرو هشت یا ۱۶ مگاپیکسل خواهد بود، انتظار می‌رود که دوربین اصلی آن نیز ۶۴ مگاپیکسلی خواهد بود. انرژی مورد نیاز این گوشی هوشمند با استفاده از باتری ۵۰۰۰ میلی‌امپر ساعتی تأمین می‌شود و از فناوری شارژ سریع ۱۳۵ یا ۱۶۵ وات بهره خواهد برد. نسخه استاندارد Red Magic 7S از نمایشگری با نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتز و دوربین هشت مگاپیکسلی و باتری ۴۵۰۰ میلی‌آمپر ساعتی با قابلیت پشتیبانی از فناوری شارژ سریع ۱۲۰ وات وارد بازار خواهد شد. به نظر می‌رسد که دیگر مشخصات این مدل با نسخه پرو یکسان خواهد بود.

کد خبر 586283

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.