آیین‌نامه تفویض اختیار به مناطق سیزده‌گانه مشهد ابلاغ می‌شود

معاون برنامه‌ریزی و توسعه سرمایه انسانی شهردار مشهد از ابلاغ دستورالعمل و آیین‌نامه تفویض اختیار به مناطق، در آینده‌ای نزدیک خبر داد.

به گزارش ایمنا و به نقل از پایگاه اطلاع رسانی شهرداری مشهد، آیدا مهربان اظهار کرد: با توجه به نگاه شهردار مشهد مبنی بر "حاکمیت منطقه محوری"، به‌زودی دستورالعمل و آئین‌نامه تفویض اختیار به مناطق ابلاغ می‌شود.

وی تصریح کرد: در منطقه محوری، ستاد تنها در جایگاه پشتیبانی است و با آگاهی کامل از وظایف خود، منطقه را برای اجرای برنامه‌های پیشرو به‌صورت کامل حمایت و با در اختیار قرار دادن اختیارات به آنان، این هدف را عملیاتی می‌کند.

معاون برنامه‌ریزی و توسعه سرمایه انسانی شهردار مشهد میزان تحقق منابع درآمدی منطقه را از نکات مورد تاکید شهردار مشهد دانست و تصریح کرد: علاوه بر موضوعات مورد اهمیت سامانه BI و درآمد تخصیص منابع، به تحقق منابع درآمدی تاکید شده به طوری که با این معیار و شاخص مناطق رصد و سنجیده می‌شوند.

وی ادامه داد: رئیس جدید اداره برنامه‌ریزی و توسعه منابع انسانی منطقه ۱۰، تبصره بند "و" را شناسایی کرد که با استفاده از این تبصره، شهرداری مشهد در دوره قبل، به صورت‌های مختلف اعتبارهای ۵۰ هزار میلیارد ریالی را از اعتبارات دولتی جذب کرد و شهرهای دیگر نیز با آگاهی از این موضوع، همین مسیر را طی کردند به همین دلیل در قانون بودجه سال جدید این امکان حذف شد.

کد خبر 586281

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.