لزوم تقویت ارتباط با کلان‌شهرها جهت استفاده بهینه از تجارب

شهردار بندرعباس گفت: تقویت ارتباط با کلان‌شهرها باید به گونه‌ای باشد که رشته ارتباطی هرگز قطع نشود و همواره از تجارب و ایده‌های ارزشمند استفاده بهینه شود.

به گزارش خبرنگار ایمنا، مهدی نوبانی امروز _سه‌شنبه چهاردهم تیرماه_ در حاشیه افتتاح نخستین نمایشگاه شهرهای خواهر خوانده و توانمندی‌های شهرداری تهران پس از ارزیابی و بازدید میدانی از بخش‌های مختلف نمایشگاه که شامل مناطق بیست‌ودوگانه شهرداری تهران، معاونت‌های شهرداری تهران غرفه‌های کلان‌شهرها و شهرهای بانکوک، نجف، هاوانا، دمشق، مسکو، بود، اظهار کرد: این نمایشگاه کوله باری از تجربه و سعی و تلاش همراه با دانش و علم و آگاهی شهرها را به نمایش گذاشته است و در تمام حوزه‌ها دستاوردها ارائه شده برای انتقال به شهر بندرعباس مفید و مؤثر است.

وی تاکید کرد: تقویت ارتباطات با سایر کلان‌شهرها باید به گونه‌ای باشد که رشته ارتباطی هرگز قطع نشود و همواره از تجارب و ایده‌های ارزشمند استفاده بهینه شود.

به گزارش ایمنا، نخستین نمایشگاه شهرهای خواهر خوانده و توانمندی‌های شهرداری تهران با حضور شهردار تهران، شهردار بندر عباس، شهرداران دیگر کلانشهرها، مدیران و معاونان شهرداری تهران و برخی از اعضای شورای اسلامی شهر تهران بازگشایی شد.

شهرداری بندرعباس به دعوت مجمع شهرداران کلانشهرها و شهرداری تهران در این نمایشگاه با یک غرفه حضور دارد در این غرفه علاوه بر نمایش اقدامات فعالیت‌ها و پروژه‌های انجام شده در شهر بندرعباس موقعیت بندرعباس در منطقه جاذبه‌ها فرصت‌های سرمایه گذاری و صنایع دستی شهر به نمایش گذاشته شده است و در قالب کتابچه نقشه بروشور سی دی و گفت و گو های دو جانبه اطلاعات لازم در اختیار مراجعه کنندگان قرار داده می‌شود.

شهردار بندرعباس نیز در نمایشگاه شهرهای خواهر خوانده و توانمندی‌های شهرداری تهران با سفیر کوبا شهردار شهر هاوانای کوبا در محل غرفه بندرعباس دیدار و گفت‌وگو کرد.‌

کد خبر 586249

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.