پیام تبریک شهردار بندرعباس به مناسبت روز شهرداری‌ها و دهیاری‎‌ها

شهردار بندرعباس در پیامی چهاردهم تیرماه روز شهرداری‌ها و دهیاری‌ها را به دست‌اندرکاران مدیریت شهری و روستایی تبریک گفت.

به گزارش خبرنگار ایمنا، مهدی نوبانی در پیامی فرارسیدن چهاردهم تیرماه روز شهرداری‌ها و دهیاری‌ها را به تمام دست‌اندرکاران مدیریت شهری و روستایی تبریک گفت.

متن پیام شهردار بندرعباس بدین شرح است:

«۱۴ تیرماه که با تصویب شورای عالی انقلاب فرهنگی به نام روز شهرداری‌ها و دهیاری‌ها نامگذاری شده است، فرصتی مغتنم برای ارج نهادن و قدردانی از زحمات خادمان مردم در عرصه‌های مختلف مدیریت شهری است که به صورت شبانه روزی برای توسعه، پیشرفت و آبادانی شهر بندرعباس از هیچ تلاش و کوششی دریغ نمی‌ورزند و بی شک هر خدمتی که در جهت رفاه حال مردم صورت پذیرد موجب خشنودی خداوند قرار می‌گیرد.

بی تردید ما خادمان مردم در مدیریت شهری بر خود وظیفه می‌دانیم که از طریق برنامه‌ریزی و اجرای اقدامات و روش‌های جدید در شهرها، شرایط مناسبی برای زندگی و کار مردم فراهم کنیم تا با ارائه خدمات مطلوب به شهروندان گام‌های مثبتی در جهت برقراری عدالت و رشد و پیشرفت شهرها و روستاها برداشته شود.

اینجانب با تبریک این روز به تمامی تلاشگران عرصه مدیریت شهری، از تلاش‌های همکاران خود در شهرداری بندرعباس که با ارائه خدمات مطلوب به عموم شهروندان موجب رشد و پیشرفت شهر می‌شوند، صمیمانه تقدیر و تشکر کرده و از خداوند توفیق روز افزون توأم با سعادت و بهروزی را برای این افراد زحمت‌کش خواستارم».

کد خبر 586248

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.