صداقت، شفافیت و انعطاف‌پذیری برگ برنده‌ مدیریت شهری است

رئیس شورای اسلامی شهر سده لنجان گفت: ۱۴ تیرماه به عنوان روز «شهرداری‌ها و دهیاری‌ها» فرصت بسیار ارزشمندی برای آشنایی هر چه بیشتر شهروندان با خدمات و طرح‌های فرهنگی، عمرانی و خدماتی است.

مجتبی ادیبی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: نقش شهرداری‌ها و دهیاری‌ها در رسیدن به شاخصه‌های یک شهر و روستای سالم، زیبا، توسعه یافته و پویا و افزایش رضایتمندی شهروندان بسیار مهم و تأثیرگذار است.

وی با بیان اینکه در دین مبین اسلام بالاترین عبادت خدمت به مردم است، افزود: شهروندان در طول شبانه روز به طور عینی با برخی فعالیت‌های شهرداری‌ها و دهیاری‌ها همچون ساماندهی پسماندها، توسعه فضای سبز، مبلمان شهری، حمل‌ونقل عمومی، زیباسازی شهری، احداث و بهسازی معابر و پیاده‌روها، آتش‌نشانی و خدمات ایمنی مواجه هستند و به هر میزان عملکرد آنها از نظر شهروندان مطلوب باشد، میزان رضایت آنان نیز افزایش خواهد یافت.

رئیس شورای اسلامی شهر سده لنجان شهروندان را رکن اصلی شهر دانست و تصریح کرد: مشارکت، یکی از کلیدی‌ترین مفاهیم توسعه شهری است و تحقق این مهم نیز در گرو همدلی و همراهی با مدیریت شهری بوده از این رو اگر آگاهی و اطلاعات شهروندان، در زمینه‌های مختلف از جمله امور مربوط به شورای اسلامی شهر و شهرداری افزایش یابد مشارکت آنها نیز افزایشی دو چندان خواهد یافت.

وی صداقت، شفافیت و انعطاف‌پذیری را برگ برنده مدیریت شهری دانست و ادامه داد: پیشرفت و آبادانی شهر آرزوی تمام شهروندان است و امیدواریم در انجام امور شهری رضایت شهروندان بیش از پیش کسب شود.

ادیبی تاکید کرد: ۱۴ تیرماه به عنوان روز «شهرداری‌ها و دهیاری‌ها» فرصت بسیار ارزشمندی برای آشنایی هر چه بیشتر شهروندان با خدمات و طرح‌های فرهنگی، عمرانی و خدماتی است.

وی خاطرنشان کرد: فرا رسیدن ۱۴ تیر ماه را به تمام کارکنان پرتلاش و خستگی‌ناپذیر مدیریت شهری و روستایی به ویژه کارکنان و کارکنان زحمتکش شهرداری سده لنجان تبریک می‌گوئیم و امیدوارم که در پرتو همکاری‌های متقابل، خدماتی در خور شأن شهروندان در عرصه پیشرفت شهر سده لنجان ارائه شود.

کد خبر 586220

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.