معرفی ۱۸۰ هزار ایثارگر به وزرات راه برای دریافت مسکن

معاون رئیس‌جمهور درباره برنامه بنیاد شهید و امور ایثارگران برای حل مشکل مسکن جامعه ایثارگری گفت: برای مشکل مسکن ایثارگران با وزارت راه و شهرسازی توافقاتی انجام داده‌ایم و تاکنون ۱۸۰ هزار نفر از جامعه ایثارگری برای دریافت مسکن معرفی شده‌اند که البته زمان تحویل آن مشخص نیست.

به گزارش ایمنا و به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی بنیاد شهید و امور ایثارگران، سیدامیرحسین قاضی‌زاده هاشمی در دیدار ویدئو کنفرانسی با ایثارگران استان‌های زنجان، گیلان و چهارمحال‌وبختیاری با ابراز خرسندی از توفیق حضور در جمع آنها اظهار کرد: اجرای قانون باید به گونه‌ای باشد که در حق ایثارگران اجحافی صورت نگیرد، از این رو در بنیاد شهید و امور ایثارگران پیگیر مشکلات ایثارگران هستیم.

وی درباره برنامه بنیاد شهید و امور ایثارگران برای حل مشکل مسکن جامعه ایثارگری افزود: برای مشکل مسکن ایثارگران با وزارت راه و شهرسازی توافقاتی انجام داده‌ایم و تاکنون ۱۸۰ هزار نفر از جامعه ایثارگری برای دریافت مسکن معرفی شده‌اند که البته زمان تحویل آن مشخص نیست.

محمدحسن علی‌نقیان‌افجه‌ای، مدیرکل مراجعات و پاسخگویی ایثارگران بنیاد شهید و امور ایثارگران، درباره دلیل بررسی مشکلات ایثارگران سه استان در یک دیدار ویدئو کنفرانسی، گفت: رویکرد این دیدارها حل مشکل یا ارائه پاسخ اقناعی است و بخش عمده‌ای از موارد توسط معاونان تخصصی بنیاد پاسخ داده شد.

وی افزود: پرونده حدود ۱۷ نفر از پنج استان نیز نیازمند بررسی با حضور رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران بود که در این جلسه به مشکلات ۱۰ نفر از استان‌های زنجان، گیلان و چهارمحال‌وبختیاری پرداخته شد و مشکلات هفت نفر دیگر از استان‌های فارس و کهگیلویه‌وبویراحمد در دیدار مجازی دیگری با حضور قاضی‌زاده هاشمی بررسی خواهد شد.

کد خبر 586180

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.