فرهای توکار ایتالیایی مناسب برای آشپزخانه در سال ۱۴۰۱

فرتوکار از تجهیزات پرکاربرد و کلیدی در هر آشپزخانه می باشد که البته در سال های اخیر به واسطه دلایل گوناگون استفاده از این محصول بسیار زیاد شده است.

یکی از چالش‌های مهم برای خرید فر توکارانتخاب یک مارک مناسب است.

بهره مندی از این محصول در آشپزخانه‌ها باعث می‌شود تا غذاهای متنوع‌تر را با زمان کمتر و دقیق‌تر پخت و صرف نماییم.

معیارهای خرید یک فر با کیفیت

امروز با توجه به قیمت‌های بالای تجهیزات آشپزخانه خصوصاً فر توکار می‌بایست دقت و توجه بیشتری در رابطه با انتخاب آن به خرج دهیم. از این رو خرید فر با کیفیت برای هر فرد معنا و مفهوم جداگانه ای دارد. اما در این بین بهره مندی از خصوصیات اولیه محصول می‌تواند تجربه موفق خرید را نصیب خریداران نماید.

آپشن های فرتوکار» آپشن ها در فرهای توکار امکان سهولت آشپزی را برایمان فراهم می‌کند. این گزینه‌ها در جهت تسریع پخت و پز و تکمیل تر بودن غذای طبخ شدن در فر کمک شایانی کرده و عموماً می‌توان از آنها به عنوان دستیار سریع آشپزها نام برد.

حجم و گنجایش مخزن فرتوکار» یکی از نکات مهم در انتخاب فر مناسب حجم مخزن می‌باشند. این امکان برای شما فراهم می‌شود تا غذای بیشتری را جهت پخت در درون فر نگه دارید.

کارکرد فر آشپزخانه» فرهای توکار عموماً با دو مولفه انرژی شامل برق و گاز کار می‌کنند. البته در فرهای خارجی کمتر با کارکرد فر گازی مواجه خواهیم بود.

امکانات فر» امکانات داخلی فر در برندهای مختلف گوناگون بوده ولی به صورت کلی می‌توان به ریل تلسکوپی، سنسور پخت، گریل های پخت، سینی‌های داخلی، درب فر اشاره کرد.

تفاوت فر ایرانی با فر خارجی در چیست؟

برندهای متنوعی در بازار وجود دارند که در تجهیزات آشپزخانه خصوصاً فر توکار با هم رقابت دارند. تفاوت اصلی در مبدا سازنده این محصول بوده که به دو دسته ایرانی و خارجی تقسیم می‌شوند.

فرهای ایرانی بازار

معدود تولید کنندگانی هستند که فرتوکار را به صورت تخصصی تولید و عرضه می‌کنند از بهترین مدل‌های آنها می‌توان به فر داتیس، اخوان، البرز، کن اشاره کرد.

تفاوت‌هایی که در فرهای توکار ایرانی و خارجی وجود درند عمدتاً به نوع پخت و کیفیت آن برمیگردد. در فرهای خارجی علاوه بر استاندارد در حجم مخزن، سیستم گریل، مصرف انرژی، نوع توزیع گرما، قطعات مصرفی از راندمان محسوس‌تری نسبت به مدل‌های ایرانی برخوردار بوده و البته تفاوت قیمت بیشتری هم به همین واسطه دارا می‌باشند.

معرفی فرهای ایتالیایی بازار

فرهای ایتالیایی در بازار دنیا جایگاه ویژه ای دارند. این مجموعه علاوه بر سابقه طولانی تولیداتشان به عنوان الگو برای سایر تولید کنندگان بوده و همیشه به عنوان پیشرو در این حوزه شناسایی می‌شوند.

فرهای توکار ایتالیایی مناسب برای آشپزخانه در سال ۱۴۰۱

فرآریستون ایتالیا» آریستون به عنوان صدرنشین فرهای ایتالیایی در بازار پیشتازی می‌کند. این برند امروزه با نام تجاری هات پوینت hotpoint نیز عرضه می‌شوند. فرتوکار ariston در حال حاضر با سری‌های مختلفی همچون سری ۵،۶،۷،۸

و۹ تولید شده و بسته به مدل از آپشن ها و قیمت بیشتری برخوردار می‌باشند. از ویژگی‌های این برند می‌توان به تکمیل بودن آپشن ها، درب شیشه‌ای سه جداره، سیستم شستشوی خودکار، گرم کن سریع، مصرف انرژی بهینه اشاره کرد

فر تکنوگاز ایتالیا» این برند نیز سابقه حضورش در بازار ایران بیش از هر برند دیگری می‌باشد. این مجموعه با به روز شدن خط تولیدش مجدداً به بازار رقابت برگشته و محصولات متنوعی را با بهترین کیفیت و بهره وری روانه بازار کرده است. از ویژگی‌های فرتکنوگاز می‌توان به طراحی چشم نواز، برنامه‌های پخت متنوع، کارکردهای مصرفی انرژی برقی و گازی، قیمت متناسب‌تر اشاره کرد.

فر زیگما ایتالیا» فر زیگما نیز از برندهای رسمی و تجاری بازار ایران است که حدوداً ۱۰ سالی است که در تجهیزات آشپزخانه ایرانی ظهور کرده است. این فرتوکار دارای دو مدل اکونومی و سری دیزاین بوده که از ویژگی این برند نیز می‌توان به لاکچری بودن، قیمت بالاتر، طراحی کلاسیک‌تر، کارایی بهتر اشاره کرد.

حرف آخر

خرید فرتوکار در آشپزخانه‌های امروزی یک نیاز محسوب شده و به این نکته دقت کنید که فرها با توجه به قیمت بالایشان از دقت بالاتری برای خرید می‌بایست بهره مند گردند.

اگر دغدغه بودجه برایتان مطرح نیست یک فر ایتالیایی (پیشنهاد فر آریستون) می‌تواند گزینه کاملاً مناسبی برایتان باشد. شما زمانی متوجه خواهید شد کیفیت فر چقدر تاثیر گذار است که اولین پخت را در درون فرآشپزخانه خود انجام دهید. اما در کنار آن نیز فرهای تولید داخل فقط تک برند داتیس است که شاید توان رقابت با محصولات اروپایی را داشته و سایر برندها بیشتر نام فر را یدک می‌کشند تا کیفیت تولیدی و راندمانش را.

منبع: مطبخ شاپ

کد خبر 586164

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.