بازدید مدیرعامل نفت و گاز اروندان از هسته گزینش جنوب وزارت نفت

مدیرعامل نفت و گاز اروندان از هسته گزینش جنوب بازدید کرد.

به گزارش ایمنا و به نقل از روابط عمومی شرکت نفت و گاز اروندان، عبداله عذاری اهوازی ضمن بازدید از هسته گزینش وزارت نفت جنوب و شرکت در نشستی با علی سالمی سرپرست این اداره، طی یک دیدار صمیمانه از نزدیک با کارکنان این اداره نیز آشنا شدند.

در این بازدید مدیرعامل شرکت نفت و گاز اروندان ضمن قدردانی از زحمات همکاران هسته گزینش، انتصاب آقای سالمی را به عنوان سرپرستی این هسته و آقای سوخته‌زاده به عنوان سرپرست هسته گزینش عسلویه را تبریک گفته و ابراز امیدواری کرد این انتصابات منشأ تحولات و تعالی باشد.

عذاری اهوازی اظهار کرد: نیروی انسانی، رکن اصلی تولید است و هرچه کارکنان از لحاظ فنی، علمی و اخلاقی صلاحیت بیشتری داشته باشند قطعاً بهره‌وری سازمانی نیز افزایش می‌یابد و گزینش همین نقش را ایفا می‌کند؛ یعنی به سازمان‌ها در انتخاب افراد اصلح و افزایش بهره وری کمک خواهد کرد. اگر بتوانیم گزینش منصفانه و کارآمدی داشته باشیم به هدف خود رسیده ایم.

علی سالمی، سرپرست هسته‌ گزینش جنوب نیز طی سخنانی ضمن قدردانی از حضور مدیرعامل شرکت نفت و گاز اروندان، گزارشی از عملکرد هسته و حجم بالای ورودی پرونده‌های تبدیل وضعیت ایثارگران، برنامه‌ریزی‌ها و نیازمندی‌های گزینش در جهت تسریع بخشی به امور جاری ارائه داد.

وی افزود: خط مشی مشخص شده برای گزینش نشان از خطیر بودن این وظیفه و رسالت دارد و هرچقدر نیروهای مناسب‌تری به سازمان تزریق شود و انتخاب دقیق‌تری صورت بگیرد به همان اندازه کل سازمان و نظام از آن منتفع خواهند شد.

سالمی یادآور شد: در سال جاری به نسبت سنوات گذشته، گزینش با حجم چهار برابری ورودی پرونده مواجه است.

کد خبر 586046

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.