حذف خودیاری در شهرداری و درآمد پاک از اولویت‌های شورای ششم شهرداری است

عضو شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: در سلسله نشست‌های هم‌اندیشی میز محلات شهرداری منطقه دو که با حضور معتمدان و فعالان فرهنگی و اجتماعی محله دهنو برگزار شد،گفت: دو محله دهنو و عاشق‌آباد به دنبال مطالبه‌های خود هستند تا مشکلات این منطقه رفع شود.

به گزارش خبرنگار ایمنا، محمدرضا فلاح امروز _ دوشنبه، سیزدهم تیرماه_ در سلسله نشست‌های هم‌اندیشی میز محلات شهرداری منطقه دو که با حضور معتمدان و فعالان فرهنگی و اجتماعی محله دهنو برگزار شد، اظهار کرد: همیشه دو محله دهنو و عاشق‌آباد را به دو محله پویا با افراد مطالبه‌گر و فعال می‌شناسم و بسیار خرسندم که اکنون محله دهنو را با چهره‌ای متفاوت با رویکرد توسعه می‌بینم.

وی افزود: پیگیری مشکلات مردمی وظیفه شورای اسلامی شهر و مطالبه‌گری حق مردم است، اما زحمات مسئولان شهری در آبادانی شهر نیز نباید مغفول بماند.

عضو شورای اسلامی شهر اصفهان با اشاره به اینکه محله دهنو با ۱۶۰ شهید دوران دفاع مقدس و یک شهیده به نام"طیبه واعظی" از جایگاه ویژه‌ای برخوردار است، تصریح کرد: اکنون چهره خیابان‌های محله دهنو نسبت به گذشته بسیار متفاوت و اقدامات خوبی به مدد فعالان اجتماعی و معتمدان محل و شهرداری انجام شده است که باید قدردان آنها بود.

وی اضافه کرد: در این دوره شورای اسلامی شهر که همگی جزو نیروهای ارزشی و انقلابی و با حمایت مردم انتخاب شدند؛ در نظر داریم که درآمد پاک به شهرداری و شورای اسلامی شهر تزریق شود و خودیاری از هیچ فردی گرفته نشود.

فلاح تاکید کرد: در هیچ کدام از مناطق شهرداری اصفهان مصوبه‌ای تحت عنوان توافق غیراصولی و دریافت هزینه‌ای تحت عنوان خودیاری نداریم.

وی گفت: مردم محله دهنو به ورزش‌های باستانی علاقه زیادی دارند، اما حسینه ابوالفضل (ع) محل مناسبی برای ورزش‌های باستانی نیست و باید ذکرخانه (زورخانه) برای این محله احداث شود. دوره چهارم شورای اسلامی شهر احداث محل ورزش‌های باستانی برای این محله مصوب شد، اما در دوره پنجم اجرایی نشد که درخواست داریم شهردار منطقه این موضوع را پیگیری کنند.

رئیس کمیسیون هوشمندسازی و حمل و نقل شورای اسلامی شهر اصفهان ایجاد فضای سبز را حق مردم دانست و گفت: هر شهروندی نیازمند حداقل فضای سبز و پارک است، زیرا پارک و فضای سبز محلی موجب می‌شود مراجعات مردم به سایر پارک‌های شهر کمتر بروند و پارک محلی رونق بگیرد.

وی افزود: احیای حمام دهنو به صورت موزه مردم شناسی و محلی دهنو و محل اجرای امور فرهنگی از مواردی است که در شورای ششم و شهرداری بررسی می‌شود.

کد خبر 586029

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.