با تاپ امن تر، راحت تر و با سرعت بیشتر پرداخت کنید!

قبول دارید که هدف پیشرفت تکنولوژی راحت کردن زندگی برای بشر است؟ به ۱۰ سال گذشته نگاه کنید! زندگی و کارهای روزمره آن تا چه حد آسان‌تر شده است؟

همه این راحتی را مدیون پیشرفت تکنولوژی هستیم. آیا تا به حال به این فکر کردید که چند درصد از کارهای روزمره را به صورت غیر حضوری یا همان آنلاین انجام می‌دهید؟ به جرات می‌توان گفت اگر در مشغله‌های روزمره تکنولوژی وجود نداشت، ۲۴ ساعت زمان در طول شبانه روز برای انجام امور کافی نبود.‌

درخصوص نقش کلیدی اپلیکیشن‌ها برای انجام امور روزمره مانند موجودی، کارت به کارت همه باخبر هستید. اما شاید این موضوع هنوز آنچنان محسوس نباشد که اپلیکیشن‌ها دیگر مانند گذشته به بخش کوچکی از نیازهای روزمره کاربران پاسخ نمی‌دهند و در حال حاضر عموم مسایل روزمره افراد را تحت پوشش دارند. برای مثال ارائه خدماتی مانند استعلام خلافی و پرداخت خلافی باعث شده تا دیگر نیاز نباشد به پلیس + ۱۰ مراجعه کنید.

با تاپ امن تر، راحت تر و با سرعت بیشتر پرداخت کنید!

در ماه چند ساعتی در زمانتان صرفه‌جویی می‌کنید؟

با معرفی ده‌ها اپلیکیشن در حوزه خدمات پرداختی رقابت میان آن‌ها بیشتر شده است. وقتی حرف از رقابت در میان اپلیکیشن‌ها مطرح می‌شود اولین تغییر یا بهتر است بگوییم اولین قدم برای تکامل، افزایش خدمات کاربردی‌تر است. منظور از خدمات کاربردی‌تر یعنی قرار گیری طیف وسیع‌تری از نیازهای پرداختی شما در یک اپلیکیشن که باعث صرفه‌جویی در زمان برای شما می‌شود. خدماتی مانند پرداخت قبض، خلافی، خرید شارژ و بسته، خدمات طرح ترافیک و.....

اجازه دهید با یک مثال، رابطه میان کاربردی‌تر شدن و صرفه‌جویی در زمان را برایتان معنا کنیم! اگر برای رفت و آمد به محل کارتان از خودروی شخصی استفاده نمی‌کنید، احتمالاً تاکسی یکی از مهم‌ترین وسایل نقلیه عمومی است که می‌توانید از آن برای رفت و آمد به محل کار، دانشگاه و … استفاده کنید. آلودگی پول‌ها، مشکل پول خرد و… پرداخت کرایه تاکسی را به یک دغدغه روزانه تبدیل کرده بود. خوشبختانه اپلیکیشن‌های پیشرو سرویس پرداخت کرایه تاکسی با کدپرداز را معرفی کردند تا مشکل پرداخت کرایه تاکسی برای همیشه رفع شود.

اگر کیف پول الکترونیکی شما شارژ باشد، ۰ تا ۱۰۰ پرداخت کرایه تاکسی به ۱۰ ثانیه زمان نیاز دارد، یعنی حداقل ۲۰ ثانیه سریع‌تر می‌توانید کرایه تاکسی خود را پرداخت کنید و این معنی صرفه‌جویی در زمان!

گفتیم کیف پول! یکی دیگر از ویژگی‌های اپلیکیشن‌های پیشرو ارائه خدمات نوین پرداختی است. با کیف پول شما بدون نیاز به وارد کردن اطلاعات کارت و … می‌توانید صورت حساب‌های خود را سریع‌تر و امن‌تر پرداخت کنید.

با تاپ امن تر، راحت تر و با سرعت بیشتر پرداخت کنید!

پرداخت بدون تماس، جدیدترین روش پرداختی

کیف پول الکترونیکی یعنی تلفن همراه نقش کیف پول یا بهتر است بگوییم کارت را برای شما ایفا کند. امنیت کیف پول‌های الکترونیکی به قدری بالاست که این روش پرداختی در کشورهای پیشرفته‌تر به روش اصلی پرداخت تبدیل شده است.

گم کردن پول نقد که جای خود، گاهی حتی گم کردن کارت بانکی هم می‌تواند گران تمام شود. امنیت مهم‌ترین مزیت کیف پول‌های الکترونیکی است به‌گونه‌ای که حتی درصورت سرقت تلفن همراه هم موجودی کیف پول شما محفوظ خواهد ماند.

از موجودی کیف پول خود می‌توانید در پرداخت تمامی صورت حساب‌ها استفاده کنید. برای استفاده از کیف پول کافیست ابتدا آن را شارژ کنید. این را به یاد داشته باشید که کد ملی و شماره تلفن همراه هر ۲ باید به نام یک نفر باشند و این موضوع مهم‌ترین و اولین شرط داشتن کیف پول است.

قدم اول در پرداخت بدون تماس استفاده از کیف پول الکترونیکی است. پرداخت بدون تماس یعنی بدون لمس پول، بدون لمس کارت و حتی بدون لمس تلفن همراه (حتی اگر کیف پول فعال باشد) شما می‌توانید صورت حساب خود را پرداخت کنید.

در حال حاضر پرداخت بدون تماس صرفاً در سرویس پرداخت عوارضی برای کاربران دردسترس است. منظور از پرداخت بدون تماس در عوارض آزادراهی یعنی به محض عبور از عوارضی مبلغ عوارض به صورت خودکار از اعتبار کیف پول شما کسر شود. این روش پرداختی، پرداخت بدون تماس نام دارد که جدیدترین شیوه پرداختی است.

با تاپ نوین‌تر پرداخت کنید

اگر بخواهیم چند مورد از مهم‌ترین ویژگی‌های یک اپلیکیشن و سوپر اپلیکیشن پرداختی را بررسی کنیم بدون شک امنیت حرف اول را می‌زند. امنیت در تاپ و تمامی اپلیکیشن‌های پرداختی توسط پلیس فتا و بانک مرکزی تضمین شده است. اما آنچه اپلیکیشن تاپ را متمایز می‌کند بدون شک وجود بانک پارسیان به عنوان پشتوانه تاپ است.

یکی دیگر از ویژگی‌هایی که باعث می‌شود تا یک کاربر به اپلیکیشن اعتماد کند خدمات کامل است. بیش از ۵۰ سرویس کاربردی در تاپ نشان از کامل بودن خدمات این اپلیکیشن دارد. یکی از اولویت‌های کاربران ارائه خدمات کامل است تا نیاز به نصب چند اپلیکیشن در تلفن همراه خود نداشته باشند. همین نیاز کاربران مهم‌ترین عامل در تبدیل تاپ به یک سوپر اپلیکیشن کاربردی است.

سرویس تاپ کیف که نوعی اعتبار خرید به شمار می‌رود اولین قدم برای بهره‌مندی از خدمات نوین پرداختی است. برای استفاده از تاپ کیف کافیست تا مراحل زیر را طی کنید.

۱- آیکون کیف پول را لمس کنید؛

۲- کد ملی خود را وارد کنید (موبایل و کد ملی باید به نام یک نفر باشد)؛

۳- تیک مطالعه شرایط و مقررات را لمس کنید؛

تبریک می‌گوییم، به همین سرعت تاپ کیف شما فعال شد، کافیست برای افزایش موجودی آیکون با همین نام را لمس کنید و با تعیین مبلغ و سپس پرداخت، کیف پول شما شارژ شود.

خدمات تاپ، کامل و کاربردی

تاپ با ارائه بیش از ۵۰ سرویس کاربردی در ۵ لاین ۱- بورس، بانک و بیمه ۲- گردشگری ۳- خودرو ۴- فین تک و ۵- سبک زندگی در کنار شماست. با تاپ یک شعبه ۲۴ ساعته بانک، یک دفتر پلیس + ۱۰، یک آژانس مسافرتی و … در تلفن همراه شماست. برای دانلود تاپ اگر کاربر اندروید هستید می‌توانید از گوگل پلی، بازار، کافه بازار، مایکت و یا وب سایت تاپ به‌روزترین نسخه را دانلود کنید، کاربران IOS هم می‌توانند نسخه وب اپلیکیشن تاپ را از وب سایت تاپ دانلود کنند.

کد خبر 585965

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.