اقدامات مثبت و منفی مدیریت شهری رصد می‌شود

سرپرست شهرداری شهرکرد گفت: اصحاب رسانه، فضای مجازی و رسانه‌های گروهی، همیشه فعالیت‌های مثبت مدیریت شهری را اطلاع‌رسانی کرده‌اند، انتقادات و پیشنهادات نیز اطلاع‌رسانی شده است. این امر می‌تواند کمک شایانی به مدیریت شهری باشد تا از این ظرفیت در راستای رفع مشکلات و مطالبات مردمی استفاده کند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، عبدالصادق نجفی امروز_ یکشنبه دوازدهم تیرماه_ در شورای معاونان، مدیران و رؤسای سازمان‌های شهرداری با اشاره به اجرای طرح مغایرت‌گیری از املاک، اظهار کرد: مسئول اجرایی طرح موظف است کم‌کاری‌هایی که در اجرای طرح انجام می‌شود را به صورت هفتگی در قالب گزارش ارائه کند تا با افراد خاطی برخورد شود.
وی افزود: از ظرفیت نیروهای متخصص که در حوزه‌های مختلف مشغول به خدمت هستند در راستای اجرای طرح مغایرت‌گیری املاک استفاده شود.

سرپرست شهرداری شهرکرد با بیان اینکه اقدامات مثبت و منفی مدیریت شهری همواره رصد می‌شود، خاطرنشان کرد: اصحاب رسانه، فضای مجازی و رسانه‌های گروهی همیشه فعالیت‌های مثبت مدیریت شهری را اطلاع‌رسانی کرده‌اند، انتقادات و پیشنهادات نیز اطلاع‌رسانی شده است و این امر می‌تواند کمک شایانی به مدیریت شهری باشد تا از این ظرفیت در راستای رفع مشکلات و مطالبات مردمی استفاده کند.

نجفی با بیان اینکه وظیفه داریم ارباب رجوع را تکریم کنیم، ادامه داد: نباید از بالا به مردم نگاه کنیم، ما خدمت‌گزار مردم هستیم و مردم باید نگاهشان از بالا به ما باشد.

وی با اشاره به ضرورت اجرای اقدامات فرهنگی در شهر، گفت: لازم است سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی، فرهنگ‌سازی و پیام‌های فرهنگی در خصوص زباله، ترافیک و خدمات شهری را انجام دهد تا شهروندان در حفظ و نگهداری و نظافت شهر همراه و حامی مدیریت شهری باشند.

سرپرست شهرداری شهرکرد گفت: با توجه به اینکه در فصل تابستان هستیم و مردم به پارک‌ها مراجعه می‌کنند، لازم است نظافت پارک‌ها و سرویس‌های بهداشتی مداوم و مستمر انجام شود.

کد خبر 585811

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.