پیش‌بینی افت بیت کوین تا ۱۸ هزار دلار

بازار رمزارزها امروز روند متعادل‌تری را نسبت به روز گذشته تجربه کرد، بیت کوین افت ۰.۵ درصدی داشت و به محدود ۱۹ هزار و ۲۰ دلار رسید و بر اساس آخرین تحلیل تکنیکال انجام شده پیش بینی از دست رفتن سطح حمایتی ۱۹ هزار دلار و افت تا محدوده ۱۸ هزار دلار را برای ان خواهیم داشت.

به گزارش خبرنگار ایمنا، در بازار امروز رمزارزها اترویم روند متفاوتی را سپری کرد و با رشد ۱.۵ درصدی به محدوده هزار ۵۵ دلار رسید، سایر رمزارزهای بازار روند متعادلی را سپری کردند، شاخص ترس و طمع در محدوده ۱۱ واحد و بیانگر وجود ترس شدید در بازار است.

آخرین تحولات قیمتی رمزارزهای برتر بازار

بیت‌کوین (BTC): ۱۹ هزار و ۲۰ دلار

تغییرات: افت ۰.۵۷ درصدی

اتریوم (ETH): یک هزار ۵۵ دلار

تغییرات: رشد ۱.۵۱ درصدی

بایننس‌کوین (BNB): ۲۱۷ دلار و ۳۷ سنت

تغییرات: رشد ۰.۸۷ درصدی

کاردانو (ADA): ۰.۴۴۸ دلار

تغییرات: افت ۰.۶۹ درصدی

ریپل (XRP): ۰.۳۱۱ دلار

تغییرات: افت ۰.۱۱ درصدی

سولانا (SOL): ۳۲ دلار و ۶۹ سنت

تغییرات: افت ۱.۴۱ درصدی

دوج‌کوین (DOGE): ۰.۰۶۵۴ دلار

تغییرات: رشد ۲.۰۲ درصدی

پولکادات (DOT): شش دلار و ۶۹ سنت

تغییرات: افت ۱.۶۳ درصدی

ترون (TRON): ۰.۰۶۳۳ دلار

تغییرات: افت ۲.۳۳ درصدی

اوالانچ (Avalanche): ۱۶ دلار و شش سنت

تغییرات: افت ۰.۶۵ درصدی

تحلیل تکنیکال بیت کوین

پیش‌بینی افت بیت کوین تا ۱۸ هزار دلار

حمایت: ۱۸ هزار دلار.

مقاومت: ۲۰ و ۲۶ هزار دلار.

پیش بینی: پیش بینی از دست رفتن سطح ۱۹ هزار دلار و افت تا سطح ۱۸ هزار دلار را خواهیم داشت.

(سیگنالی در خصوص خرید و فروش نیست)

دامیننس

پیش‌بینی افت بیت کوین تا ۱۸ هزار دلار

(منظور از دامیننس یک ارز دیجیتال، درصد سهم ارزش دلاری آن ارز در مقایسه با ارزش دلاری کل ارزهای دیجیتال در دنیا است. یعنی یک ارز دیجیتال چه میزان از سهم بازار را به خود اختصاص داده است)

ارزش کل بازار رمز ارزها

پیش‌بینی افت بیت کوین تا ۱۸ هزار دلار

ارزش بازار حوزه دیفای

پیش‌بینی افت بیت کوین تا ۱۸ هزار دلار

شاخص ترس و طمع بیت کوین

پیش‌بینی افت بیت کوین تا ۱۸ هزار دلار

روند شاخص ترس و طمع

پیش‌بینی افت بیت کوین تا ۱۸ هزار دلار

اخبار بازار رمزارزها

کارمزد شبکه اتریوم به کمترین میزان خود در ۱۹ ماه اخیر رسید

روز گذشته (یازدهم تیر)، متوسط کارمزد تراکنش‌های اتریوم به کمترین میزان خود در ۱۹ ماه اخیر، یعنی ۰.۰۰۱۶ اتر (۱.۶۷ دلار) رسید. کارمزد شبکه اتریوم میزان اتری است که برای انجام یک تراکنش در این بلاک چین مورد نیاز است. گفتنی است کارمزد پرداختی به‌ازای هر تراکنش در شبکه اتریوم روز گذشته تا ۰.۶۹ دلار هم پایین آمده بود.

امکان پرداخت با شیبا اینو و دوج کوین در یکی از سرویس‌های اوبر فراهم شد

دارندگان شیبا اینو و دوج کوین اکنون می‌توانند برای دریافت غذا از اوبر ایتس (Uber Eats)، از طریق برنامه بیت پی (BitPay)، ارز دیجیتال پرداخت کنند. سایر ارزهای دیجیتال پشتیبانی‌شده توسط بیت پی، بیت کوین، اتریوم، بیت کوین کش، لایت کوین، ریپل، دای، رپد بیت کوین و استیبل کوین‌ها هستند. بر اساس پست وبلاگ بیت پی، از آنجایی که اوبر ایتس به‌طور مستقیم پرداخت با ارزهای دیجیتال را نمی‌پذیرد، این روش پرداخت منحصراً با کارت هدیه و کارت بیت پی قابل انجام است.

ژائو: پروژه‌های غیرمتمرکز ارزهای دیجیتال طی ۱۰ سال آینده از پروژه‌های متمرکز پیشی می‌گیرند

چانگ پنگ ژائو، مدیرعامل صرافی بایننس پیش‌بینی کرده است که طی ۱۰ سال آینده، پروژه‌های غیرمتمرکز بلاک چین از پروژه‌های مالی متمرکز (CeFi) و صرافی‌های متمرکز (CEX) پیشی خواهند گرفت. او دراین‌باره گفت: «فکر می‌کنم که طی ۵ تا ۱۰ سال آینده، صرافی‌های غیرمتمرکز (DEX) بزرگ‌تر از صرافی‌های متمرکز خواهند بود. همچنین می‌توانم بگویم که حداکثر در ۱۰ سال آینده، صرافی‌های غیرمتمرکز و پلتفرم‌های مالی غیرمتمرکز (DeFi) بزرگ‌تر از پروژه‌های مالی متمرکز خواهند بود.»

مدیرعامل بزرگ‌ترین صرافی جهان اظهار داشت با وجود اینکه معتقد است پروتکل‌های متمرکز ارزهای دیجیتال در نهایت بازی را به پروتکل‌های غیرمتمرکز خواهند باخت؛ اما همچنان به آینده‌ای باور دارد که همه اینها بتوانند در کنار هم فعالیت کنند، زیرا بسیاری از افراد همچنان روش‌های مرسوم دسترسی به حساب‌های خود را ترجیح می‌دهند. ژائو بر این باور است که صرافی‌های متمرکز برای چندین دهه دیگر نیز به ایفای نقش خود در بازار ادامه خواهند داد.

کمیسیون معاملات آتی کالایی یک شرکت آفریقای جنوبی را به کلاه‌برداری بیت کوینی ۱.۷ میلیارد دلاری متهم کرد

کمیسیون معاملات آتی کالایی (CFTC) یک شرکت بازرگانی آفریقای جنوبی که از بیت کوین به عنوان ارز پایه خود استفاده می‌کند را به اجرای بزرگ‌ترین طرح کلاه‌برداری معاملاتی بیت کوین در تاریخ متهم کرده است. بر اساس بیانیه کریستین جانسون، کمسیر کمیسیون معاملات آتی کالایی، این آژانس نظارتی در حال ایجاد یک شکایت مدنی علیه میرور تریدینگ اینترنشنال و بنیان‌گذار کورنلیوس یوهانس استینبرگ به اتهام اجرای یک طرح کلاه‌برداری بازاریابی چندلایه ارزهای دیجیتال است. جانسون مدعی شده که این شرکت یک طرح کلاه‌برداری با ارزشی بیش از ۱.۷ میلیارد دلار برای تجارت خارج از بورس و خرده‌فروشی ارزهای خارجی اجرا کرده است.

متا برنامه کیف پول نووی را تا روز ۱۰ شهریور به‌طور کامل متوقف می‌کند

به گزارش خبرگزاری بلومبرگ، شرکت متا (Meta) برنامه‌های خود برای توقف برنامه آزمایشی کیف پول ارزهای دیجیتال نووی (Novi) تا روز اول سپتامبر (۱۰ شهریور) را فاش کرده است. طبق وب‌سایت این پروژه، خدمات نووی دیگر اپلیکیشن آن و واتساپ در دسترس نخواهد بود. این شرکت همچنین فاش کرد که کاربران از روز ۲۱ جولای دیگر قادر به واریز وجوه به حساب‌های نووی خود نیستند و از کاربران این کیف پول خواسته که موجودی خود را برداشت کنند.

گفتنی است که کیف پول نووی به کاربران اجازه می‌دهد تا پول را به‌صورت آنی، ایمن و بدون هیچ کارمزدی ارسال و دریافت کنند. با این حال، این برنامه پس از راه‌اندازی در سال گذشته میلادی با مخالفت شدید قانون‌گذاران فدرال آمریکا روبه‌رو شد و در نهایت متا مجبور به عقب‌نشینی در زمینه راه‌اندازی ارز دیجیتال و کیف پول شد.

تری اروز کپیتال رسماً اعلام ورشکستگی کرد

صندوق پوشش ریسک تری اروز کپیتال (Three Arrows Capital) که قبلاً ۱۰ میلیارد دلار دارایی تحت مدیریت داشت، اکنون رسماً ورشکست شده است. به گزارش روزنامه فایننشال تایمز، صندوق پوشش ریسک ارزهای دیجیتال تری اروز کپیتال روز جمعه درخواست حفاظت ورشکستگی فصل ۱۵ را ارائه کرده است. فصل ۱۵ ابزاری است که به بدهکاران خارجی اجازه می‌دهد تا مراحل ورشکستگی در ایالات متحده را مدیریت کنند و این امکان را برای صندوق پوشش ریسک فراهم می‌کند تا از دارایی‌های خود در ایالات آمریکا طی فرایند انحلال محافظت کند.

لازم به ذکر است که دادگاهی در جزایر ویرجین اواخر هفته گذشته دستور انحلال تری اروز کپیتال را صادر کرد و اداره پولی سنگاپور نیز این صندوق را به دروغ‌گویی در مورد دارایی‌هایش متهم کرده است.

مدیرعامل کوکوین شایعه ورشکستگی و توقف برداشت‌های این صرافی را رد کرد

جانی لیو، مدیرعامل صرافی ارزهای دیجیتال کوکوین که کاربران ایرانی زیادی هم دارد، به‌تازگی در توییتی شایعات مربوط به نزدیک‌بودن این صرافی به ورشکستگی و احتمال توقف برداشت کاربران در این پلتفرم را رد کرده است. او گفته همه چیز در کوکوین مرتب است و این صرافی هیچ برنامه‌ای برای تعلیق برداشت کاربران خود ندارد. لیو به این موضوع هم اشاره کرده است که آنها به‌تازگی در ماه مه (اردیبهشت) ۱۵۰ میلیون دلار سرمایه جذب کرده‌اند و با وجود سقوط شدید بازار، جزو معدود پلتفرم‌های فعال در حوزه ارزهای دیجیتال هستند که همچنان به استخدام نیروهای جدید مشغول‌اند.

تحلیلگر شبکه CNBC: قیمت بیت کوین ممکن است تا نزدیکی ۱۰ هزار دلار سقوط کند

بریان کِلِی، یکی از تحلیلگران برنامه تلویزیونی فست مانی (Fast Money) در شبکه «CNBC»، گفته بیت کوین ممکن است از سطوح فعلی، سقوطی ۵۰ درصدی را تجربه کند. او می‌گوید خوشبختانه بیت کوین در حال نزدیک‌شدن به کف قیمتی و نقطه پایان چرخه نزولی خود است، اما متأسفانه این کف قیمتی ممکن است جایی در نزدیکی ۱۰٬۰۰۰ دلار باشد.

به‌رغم کاهش تعداد هک‌های حوزه ارزهای دیجیتال، خسارت آن‌ها بیشتر شده است

بر اساس پژوهش صورت گرفته از سوی بست بروکرز (BestBrokers)، تعداد هک‌های حوزه ارزهای دیجیتال از آغاز سال جاری به‌طرز چشمگیری کاهش یافته است. بر اساس این پژوهش، تا اواسط ماه ژوئن (خرداد) ۶۴ رخنه امنیتی در حوزه ارزهای دیجیتال صورت گرفته است که در مقایسه با ۲۵۱ هک سال گذشته کاهش چشمگیری محسوب می‌شود. با این حال، به‌رغم کاهش تعداد دفعات حمله هکرها، میزان ارزهای دیجیتال سرقت‌شده با افزایش روبه‌رو بوده است.

یک سناتور مکزیکی لایحه‌ای برای تبدیل بیت کوین به پول قانونی در این کشور ارائه داد

ایندیرا کمپیس (Indira Kempis)، یکی از سناتورهای کنگره مکزیک، لایحه‌ای را معرفی کرده است که قانون پولی فعلی این کشور را تغییر می‌دهد. لایحه کمپیس تبدیل بیت کوین به یک پول قانونی در مکزیک را پیشنهاد می‌دهد و با تقلید از قوانین السالوادور نوشته شده است. در این لایحه آمده است که اقدامات آن می‌تواند به تغییر سواد مالی بسیاری از شهروندان این کشور کمک کند

نقشه بازار

پیش‌بینی افت بیت کوین تا ۱۸ هزار دلار

کد خبر 585754

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.