معرفی گزینه‌های خرید قرص ماشین ظرفشویی

اگر به‌تازگی ماشین ظرفشویی خریده‌اید و تصمیم دارید که از قرص ماشین ظرفشویی استفاده کنید، احتمالاً کمی مردد هستید و نمی‌دانید برای خرید قرص ظرفشویی، چه برندی را انتخاب کنید.

باید بگوییم که کاملاً حق با شما است. میزان تمیز شدن ظرف‌ها و ماندگاری ماشین ظرفشویی به نوع قرصی که استفاده می‌کنید، بستگی دارد. البته نگران نباشید با اطلاعات کافی می‌توانید یک خرید خوب داشته باشید.

ما در این مقاله، اطلاعاتی را در مورد قرص ماشین ظرفشویی بیان می‌کنیم و خواندن این مطالب می‌تواند کمک بزرگی به شما در انتخاب قرص کند. در انتها هم یک خبر خوب برایتان داریم، پس ادامه مطالب را از دست ندهید.‌

چرا خرید قرص ماشین ظرفشویی اهمیت دارد؟

احتمالاً قبل از هر چیزی از خودتان می‌پرسید که اصلاً چرا باید وقت بگذارم و اطلاعاتی در مورد قرص ماشین ظرفشویی اصل به دست آورم، مگر قرص‌ها با هم تفاوت دارند، همه آن‌ها یک کار انجام می‌دهند. در پاسخ باید بگوییم که بله قرص‌ها باهم تفاوت دارند، آن هم تفاوت‌های بسیار زیاد و بسیار بااهمیت.

قرص، شوینده‌ای است که ظرف‌های شما را تمیز می‌کند. اگر قرص کیفیت خوبی نداشته باشد نه‌تنها ظرف‌ها تمیز نمی‌شوند، بلکه خط و خش هم روی آن‌ها می‌افتد. در بعضی از موارد هم رنگ ظرف‌ها تغییر می‌کند. پائین آمدن کارایی ماشین ظرفشویی هم از دیگر آسیب‌هایی است که قرص ظرفشویی بی‌کیفیت باعث آن می‌شود.

خرید قرص ماشین ظرفشویی و توجه به برند آن

شما باید در انتخاب قرص ماشین ظرفشویی اصل بسیار دقت کنید تا ظرف‌های شما کاملاً تمیز شسته بشوند. همچنین عدم انتخاب قرص ظرفشویی باکیفیت، می‌تواند به ماشین ظرفشویی شما آسیب جدی وارد کند. از این رو در ادامه‌ی این مقاله ما سه برند مطرح تولید کننده قرص ظرفشویی یعنی فینیش، فیری، کلارو را بررسی می‌کنیم.

قرص ماشین ظرفشویی فینیش

معرفی گزینه‌های خرید قرص ماشین ظرفشویی

قرص ماشین ظرفشویی فینیش یکی از بهترین قرص‌های موجود در بازار ایران هست که می‌توانید با خیالی آسوده از آن استفاده کنید. این قرص‌ها به‌سادگی در آب حل می‌شوند و ظرف‌ها را تمیز می‌کنند. قرص‌های فینیش تنوع بالایی دارند. قرص‌های گچی، کلاسیک، همه کاره، ژله ای (کوانتوم) و… از سری محصولات این برند آلمانی به شمار می‌روند. شما می‌توانید متناسب با نیاز و سلیقه خودتان یکی از آن‌ها را انتخاب کنید.

اگر از سری قرص‌های گچی و کلاسیک استفاده کنید، باید حتماً از جلادهنده نیز استفاده کنید. اما با خرید قرص کوانتوم فینیش، دیگر نیاز به خرید جلادهنده ندارید.

باید بگوییم که برند فینیش به‌طور تخصصی بر روی قرص‌های ماشین ظرفشویی ارزان کار می‌کند، همین موضوع باعث تمایز این برند با دیگر برندهای موجود در بازار شده است.

قرص ماشین ظرفشویی فیری

معرفی گزینه‌های خرید قرص ماشین ظرفشویی

از دیگر برندهایی که در بازار بسیار معروف است و کارایی بالایی دارد، می‌توان به قرص‌های برند فیری اشاره کرد. این قرص‌ها کیفیت بسیار بالایی دارند اما قیمت آن مقداری بالا و موجودی آن در بازار محدود است. اگر به دنبال ظرف‌هایی براق، تمیز و درخشان هستید، این قرص‌ها انتخاب بسیار خوبی برای شما خواهند بود.

در یک کلام، قرص ماشین ظرفشویی فیری ظرف‌های شما با قدرت بسیار زیاد تمیز می‌کند. اگر تعداد ظرف‌های شما برای شستشو زیاد است، قطعاً خرید قرص پلاتینیوم فیری را به شما پیشنهاد می‌کنیم.

قرص ماشین ظرفشویی کلارو

این برند اتریشی ادعا دارد که نه‌تنها به فکر تمیزی ظرف‌های شماست، بلکه قرص‌های آن کارایی‌های فوق‌العاده دیگری هم دارند. کلارو قرصی با ۱۱ عملکرد خاص به بازار عرضه کرده است. طبیعتاً این قرص‌ها قیمت بالاتری نسبت به قرص‌های دیگر دارند. پیشنهاد ما این است که در مورد کارایی این قرص‌ها تحقیق کنید. بعدازآن ویژگی و امکانات ماشین ظرفشویی خودتان هم بررسی نمایید.

در بعضی از موارد می‌بینیم که قرص ماشین ظرفشویی ویژگی متفاوتی هم دارد. به‌عنوان‌مثال قرصی کارایی خاصی برای کاهش سختی آب دارد. ممکن است در ماشین ظرفشویی شما فیلتری برای این کار تعبیه شده باشد. در چنین حالتی نیاز نیست که هزینه بیشتری را پرداخت کنید، برای ویژگی‌هایی که کاربرد چندانی برای شما ندارد.

قیمت برندهای مختلف قرص ماشین ظرفشویی

از هرچه بگذریم، سخن دوست خوش‌تر است. هرچه از کیفیت بگوییم، باز هم یکی از سؤالات مهم قبل از خرید قرص ماشین ظرفشویی، قیمت آن‌هاست.

در بین قرص‌های ماشین ظرفشویی که در مطالب بالا به آن اشاره داشتیم، قرص ماشین ظرفشویی فیری قیمت بالاتری دارند. با توجه به کارایی بالای محصولات فیری و شدت پاک کنندگی بالا و همچنین مشکلات اخیر کشور ترکیه و محدودیت موجودی، طبیعی است که قیمت بالایی هم داشته باشند. به همین دلیل پیشنهاد می‌دهیم تنها در صورتی این قرص‌ها را بخرید که کارایی آن برای شما کاربرد دارد. توجه داشته باشید که در صورت نیاز، ماندگاری ماشین ظرفشویی شما و تمیزی ظرف‌ها ارزش هزینه زیاد را دارد.

اگر به دنبال کیفیت خوب، تنوع بسیار بالا و قیمت ارزان هستید، خوب شما باید قرص‌های فینیش را بخرید. کیفیت این قرص در حد برند فیری و از کلارو بالاتر است.

قیمت مناسب قرص فینیش باعث شده که بسیاری از مصرف‌کننده‌ها از این برند خرید کنند. البته باید بگوییم که از خریدشان هم راضی بوده‌اند، زیرا باز هم تکرار شده است. قرص‌های فینیش به‌عنوان پرفروش‌ترین و بهترین قرص ماشین ظرفشویی در بازار ایران شناخته می‌شوند.

بعد از قرص فینیش، قرص‌های کلارو قیمت بالایی دارند. این قرص‌ها تنوع چندانی ندارند اما کیفیت آن‌ها بالا است. اگر به دنبال کیفیت خوب هستید، تنوع برایتان مهم نیست و بابت کیفیت بالا هزینه مناسبش را پرداخت می‌کنید، کلارو انتخاب خوبی برای شما است.

معرفی بهترین فروشگاه برای خرید قرص ماشین ظرفشویی

خوب بعد از مطالب بالا با خودتان می‌پرسید که از کجا می‌توان اورجینال این قرص‌های ظرفشویی را خرید. قبل از اینکه بگوییم از کجا می‌توانید آن‌ها را بخرید، باید بگوییم که حتماً از محصولات اصلی و اورجینال استفاده کنید. کیفیت یک قرص ماشین ظرفشویی زمانی بالا و تضمین شده است که اورجینال باشد. متأسفانه این روزها نمی‌توان به هرکسی هم اعتماد کرد، زیرا محصولات فیک و غیر اصل بسیار زیاد شده‌اند.

فروشگاه هنیما همان خبر خوبی است که در ابتدای مطالب قولش را داده بودیم. اگر به دنبال یک فروشگاه همه‌چیز تمام هستید، هنیما بهترین انتخاب برای شما خواهد بود. یک فروشگاه ۲۴ ساعته! البته تصور نکنید که فقط شما می‌توانید ۲۴ ساعته از آن خرید کنید، پشتیبان‌های هنیما هم ۲۴ برخط هستند تا مشکلات احتمالی شما را برطرف کنند. تمامی قرص‌های ظرفشویی ارائه شده در فروشگاه هنیما دارای تاریخ تولید و انقضا معتبر هستند.

هنیما امکانات خاص بسیاری دارد. مثلاً با خرید از این فروشگاه دیگر نگران نخواهید بود که شاید حضوری خرید ارزان‌تر و به‌صرفه‌تری را داشتم. این فروشگاه تضمین کیفیت و قیمت دارد. به این معنی که کیفیت دقیقاً همان چیزی است که شرکت تولیدکننده ارائه داده (یعنی همان اصالت کالا و اورجینال بودنش) و قیمت هم ارزان‌ترین نمونه در بازار است.

راستی نگران نباشد که با خرید اینترنتی محصول دیر به دست شما می‌رسد. همان روزی که در هنیما ثبت سفارش کنید، کارهای بسته‌بندی و ارسال انجام می‌شود. یعنی محصول سریع‌تر ازآنچه تصور می‌کنید و انتظارش را دارید، به دست شما می‌رسد.

برای اطلاعات بیشتر و اطمینان از خدمات گفته شده، می‌توانید به فروشگاه هنیما به نشانی henima.ir مراجعه کرده و اولین خرید خودتان از هنیما را با تخفیفات ویژه ثبت کنید و آن لذت‌بخش‌تر کنید.

کد خبر 585724

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.