ساماندهی و رفع نازیبایی‌های میدان تاریخی امام (ره) در دستور کار است

رئیس کمیسیون عمران، معماری و شهرسازی شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: ورودی‌های میدان امام (ره) برای مردم مشکلاتی ایجاد کرده است، در این راستا اصلاح نازیبایی‌ها و ساماندهی مسیر تردد ورودی‌های میدان در دستور کار قرار دارد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، رسول میرباقری امروز _یکشنبه دوازدهم تیرماه_ در جلسه علنی شورای اسلامی شهر اصفهان با اشاره به تاریخچه ساخت میدان نقش‌جهان به شکل امروزی، اظهار کرد: ممکن نیست امروز فردی به اصفهان بیاید و به میدان امام (ره) نرود.

وی افزود: ورودی‌های میدان برای مردم مشکلاتی ایجاد کرده است و در بازدیدی که به‌تازگی از این مکان داشتیم شهروندانی مسائلی را مطرح کردند.

رئیس کمیسیون عمران، معماری و شهرسازی شورای اسلامی شهر اصفهان با بیان اینکه ساماندهی و رفع نازیبایی‌های میدان تاریخی امام (ره) در دستور کار است، گفت: همسایگان میدان امام (ره) اگر در این زمینه پیشنهاداتی دارند به ۱۳۷ یا روابط عمومی شهرداری اطلاع دهند تا پیگیری‌های لازم انجام شود.

وی افزود: اولویت شورای اسلامی شهر اصلاح نازیبایی‌ها و ساماندهی ورودی‌های میدان امام (ره) است تا شرایط خوبی برای تردد شهروندان و گردشگران ایجاد شود.

کد خبر 585668

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.