زلزله‌زدگان استان هرمزگان به سرعت اسکان موقت داده شوند

در پی وقوع زلزله در مناطقی از استان هرمزگان، رییس مجلس شورای اسلامی در پیامی تاکید کرد که سازمان‌های امداد و نجات با سرعت به کمک و یاری حادثه دیدگان بشتابند و ضمن اسکان موقت زلزله زدگان،‌ انتقال مصدومین به مراکز درمانی و تامین نیازهای اولیه آنان را انجام دهند.

به گزارش ایمنا، متن پیام محمدباقر قالیباف، رییس مجلس شورای اسلامی به شرح زیر است:

«بسم الله الرحمن الرحیم

وقوع حادثه زمین لرزه در مناطقی از استان هرمزگان و به‌ویژه در منطقه بندر خمیر که باعث بروز خسارات و جان‌باختن و مصدومیت تعدادی از هموطنان شد موجب تاسف و تاثر گردید.

لازم است سازمان‌های امداد و نجات با سرعت به کمک و یاری حادثه دیدگان بشتابند و ضمن اسکان موقت زلزله زدگان، انتقال مصدومین به مراکز درمانی و تامین نیازهای اولیه آنان بپردازند؛ به خصوص که آب و هوایی منطقه به دلیل گرمای زیاد و رطوبت بالا، شرایط سختی را برای مردم ایجاد کرده است.

همچنین کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی ماموریت دارد با حضور در منطقه، ابعاد مختلف حادثه و نحوه امدادرسانی را جهت ارائه گزارش به مجلس بررسی کند.

اینجانب ضمن طلب رحمت و مففرت درگذشتکان و شفای عاجل مجروحین و مصدومان، صبر و شکیبایی برای خسارت دیدگان و بازماندگان را از درگاه خداوند متعال مسئلت می‌نمایم.»

گفتنی است، زمین لرزه ۶.۱ ریشتری که بامداد امروز در استان هرمزگان رخ داد، تاکنون منجر به مرگ پنج تن و مصدومیت ۸۴ تن دیگر شده است.

منبع: ایسنا

کد خبر 585585

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.