عوامل ایجاد بی‌اعتمادی در شهروندان را کاهش می‌دهیم

شهردار مشکین دشت گفت: افزایش کیفیت خدمات رسانی به شهروندان در دستور شهرداری مشکین دشت است.

به گزارش خبرنگار ایمنا، علیرضا صفرخانلو در آئین معارفه شهردار مشکین دشت که عصر امروز _شنبه یازدهم تیرماه_ در سالن اجتماعات پژوهشگاه مواد و انرژی برگزار شد، اظهار کرد: هدف‌گذاری و برنامه‌ها به شورای اسلامی ارائه شده و قانون‌مداری، شفافیت در عملکرد، پاسخگویی و انضباط مالی در اولویت برنامه‌ها قرار دارد.

وی با تاکید بر اینکه در این دوره از مدیریت شهری خدمت‌رسانی از طریق کار جهادی باید تقویت شود، گفت: پرسنل شهرداری افرادی کارآمد و پاکدست هستند و در این دوره از مدیریت شهری، استفاده از مدیران جهادی و متخصص با سلامت اخلاقی و تعهد در دستور کار قرار دارد.

صفرخانلو تصریح کرد: ارتقای کیفیت خدمات در جهت افزایش اعتماد عمومی در اولویت قرار دارد و تلاش می‌کنیم عوامل ایجاد کننده بی‌اعتمادی در شهروندان را کاهش دهیم، توسعه مراکز فرهنگی ورزشی نیز از جمله موضوعات مورد توجه است.

وی با بیان اینکه ارتباط شهرداری با شهروندان مورد توجه جدی قرار دارد، تصریح کرد: تلاش می‌کنیم ارتباط با مردم بدون تشریفات و واسطه باشد و مشکلات را از نزدیک احصا کنیم.

شهردار مشکین دشت خاطرنشان کرد: توجه به بازآفرینی بافت‌های فرسوده، توسعه حمل و نقل عمومی و افزایش خطوط تاکسیرانی در دستور کار قرار دارد. امیدواریم بتوانیم با همدلی بین کارکنان شهرداری و حمایت اعضای شورا در جهت ارائه خدمات شایسته به شهروندان گام برداریم.

کد خبر 585533

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.