قیمت بهترین شیرآلات ایرانی در بازار در سال ۱۴۰۱

شیرآلات در بازار امروز تنوع زیادی داشته و از انواع برندها، قیمت‌ها، کاربردها، رنگ بندی ها، کارکردها، کیفیت‌ها و شرایط‌های گوناگون دیگری در بازار یافت می‌شود.

در این مقاله به بررسی قیمت بهترین شیرآلات ایرانی در بازار شیرآلات راسان می‌پردازیم

چرا شیرآلات ساختمانی اینقدر مورد توجه قرار گرفته است؟

شیرآلات در منازل و فضای کسب و کار ما نقش مهمی داشته و علاوه بر وظایف اصلیش که کار کردن به موقع و صحیح در همه موارد است می‌بایست بتواند هارمونی و هماهنگی مناسبی را با سایر شرایط نیز ایجاب کند.

اینکه شما بتوانید برندی را انتخاب کنید تا از پس همه نیازها و معیارهای شما برآید نکته حائز اهمیتی است. یک شیر با کیفیت باید دارای بدنه مقاوم، پوشش آبکاری قوی، طراحی متناسب با همه سلیقه‌ها، کارتریج سرامیکی و با کیفیت، خدمات و گارانتی متعهدانه و البته قیمت معقولانه داشته باشد.

در فضای امروز که سرویس‌های بهداشتی مدرن شده و یا آشپزخانه شکل متفاوتی از قبل گرفته و در کنار همه اینها سلیقه مردن نیز دچار تغییرات اساسی و متحولانه گردیده برندی که می‌تواند پوشش همه موارد ذکر شده را بر طرف کند برند راسان است.

چرا شیرآلات راسان انتخاب کنیم

قیمت بهترین شیرآلات ایرانی در بازار در سال ۱۴۰۱

شیر راسان با اصالت ترین و تخصصی‌ترین تولید کننده شیرآلات بهداشتی و ساختمانی در کشور است. برندهای معدودی در بازار وجود دارند که اصالت خود را همراه با ارتقا دانش و تکنولوژی هماهنگ کرده و رشد کرده باشند.

محصولات راسان با دانش مهندسین جوان و خلاق، ایده و الهام گرفتن از دنیای مدرن، در نظر گرفتن سلیقه خریداران، و در نظر گرفتن رقابت در بازار در بحث قیمت توانسته در سال‌های اخیر به عنوان محبوب ترین برند بازار شناسایی شود.

تنوع در محصولات راسان به شیرآلات اهرمی محدود نبوده و موارد زیر از سبد کالایی این شرکت است.

۱. شیرآلات اهرمی

۲. شیرآلات توکار

۳. شیرآلات ظرفشویی

۴. شیرآلات حیاطی

۵. شیرهای صنعتی

۶. فلاش تانک‌های توکار و روکار

ویژگی‌های مهم شیر راسان که نمی‌دانستید

اولین ویژگی شیر راسان بدنه برنجی مستحکم یکپارچه است. بدنه شیرآلات می‌بایست از استاندارهای مهمی برخوردار باشد تا بتواند علاوه بر تضمین سلامت مصرف کننده ماندگاری و طول عمر را برای محصول به جا گذارد.

ویژگی دوم شیر راسان که بیش از هر برند دیگری به چشم می‌آید تنوع بی نظیر در محصولات خود است. شیرهای راسان علاوه بر کارکردها و کاربردهای مختلف دارای رنگ بندی و مدل‌های متعددی بوده که البته قیمت‌های متغیری نسبت به نوع خود دارد.

ویژگی سوم راسان بهره مندی از کارتریج سرامیکی با کیفیت در سایزهای مختلف تولید شده با بهترین متریال است که شیر را علاوه بر کارکرد روانش برای مدت طولانی در برابر چکه کردن یا رسوب کردن مقاوم می‌کند.

ویژگی چهارم آن پوشش آبکاری قدرتمند آن است. راسان در محصولات خود پوشش نیکل کروم، پی وی دی و الکترولاک بهره برده که در تمامی رنگ‌ها حتی به سفارش مشتری محصول داشته که عبارتند از شیرهای کروم، طلایی، رزگلد، سفید، مشکی، کروم مات، طلامات و استیل

ویژگی پنجم و اصلی این برند قیمت رقابتی آن با سایر برندهای مطرح در بازار است. راسان توانسته به جهت تولید مستقیم و بی واسطه محصولات خود را با بهترین قیمت روانه بازار کرده و با هر توان خرید شیر در اختیار مشتریانش قرار داده است.

ویژگی نهایی نیز به گارانتی و خدمات پس از فروش این کمپانی با اصالت بر می‌گردد. شرکت‌هایی که خود تولید شیر را به صورت مستقیم انجام می‌دهند، تعهد بالایی در قبال مشتریان خود داشته و هر گونه نقص و عیب را در محصولات خود با رضایت ۱۰۰ درصد مشتری رفع می‌کند.

خرید اینترنتی شیر راسان بهترین روش خرید

روش‌های مختلفی برای خرید شیر راسان وجود دارد. این برند به واسطه حضور فعالش در بازار در اکثر فروشگاه‌ها در شهرهای مختلف ایران یافت می‌شود. البته در خرید شیرآلات باید نکات مهمی را در نظر گرفت.

از اصالت شیر خریداری شده مطمئن و محصول را با کارت گرانتی مهر شده دریافت نمایید.

فروشگاه‌ها به دلیل واسطه بدنشان عمدتاً از قیمت‌های بالاتری نسبت به عاملین فروش رونمایی کرده و بعضاً مشتریان را دچار نارضایتی می‌کنند. شرکت با در نظر گرفتن کلیه موارد فروشگاه اینترنتی شیرسان را به عنوان عامل و نمایندگی اصلی راسان محصولات این شرکت را با بهترین قیمت و بالاترین تخفیف با سریع‌ترین ارسال محصول با اصالت را به مشتریان عرضه می‌کند.

منبع: https://shirssan.com

کد خبر 585512

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.